Sims 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Momenteel Sims 3 aan het downloaden thuis, gisteren aangezet en hoop dat hij vanavond als ik thuis kom binnen is.

Heb hem eigenlijk gedownload voor mijn schoonzusje zodat ze het kan spelen als wij op vakantie zijn en zij een paar uurtjes bij de katten is, maar stiekem vind ik het zelf ook heel leuk :D

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik heb hem ook al een poosje, maar nog niet zo heel veel gespeeld door tijdgebrek.
    Maar wat mij is overkomen.....mijn kind is gestolen!!!:$ hahaha

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je kind is gestolen ???? WAT ?? ... hoe kan dat nou ?? waar ?? gewoon thuis ?? ..

Het is wel een extreem verslavend spel hoor, heb gisteren de hele avond zitten spelen hahhaahah

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja ik had een drieling gekregen en dacht ik bel de babysit even omdat ik ook nog een feestje had, opeens weg babysit MET mijn kind:$ sodeju!!
    Ik de politie gebeld, denk ik ga aangifte doen whuahaha, maar kreeg een bon van 500,- omdat de telefoon geen speelgoed was en ik niet zomaar de politie kon bellen:(
    Krijg nou wat.....

5. chantal1984

trouwens de boolprop code werkt nog wel alleen moet je nu het woordje boolprop weg laten.. het is nu dus :

testingcheatsenabled true

dan werkt hij wel ;)

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hoi meiden

hier nog een verslaafde, eerst was het sims 2 en nu sims 3

heb hem al weer ff, maar moet gewoon iedere dag uurtje spelen:D

als ik er in de aaf achter zit als de kleine op bed ligt, kan ik er zo een hele aaf mee doorgaan,

geweldig spel gewoon

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Je kan wel thuis bevallen hoor gewoon blijven staan en je kind wordt thuis geboren!
    extra stad en kleding zijn erg leuk!!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha, ik had dat eens bij sims 2, had ik mensen op bezoek en mijn gezinnetje ging naar bed, en had die mensen niet weggestuurd ging er ook 1 met mijn baby vandoor haha nu laat ik die mensen eerst weggaan voor ik naar bed ga hahaha:D

:$ jouw baby gestolen door de babysit?
    terwijl jouw poppetjes er bij waren?
    nouja moet niet gekker worden zeg:$

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik vroeg mij af of het originele spel anders is dan de download versie!! Kan iemand mij dat vertellen??

Groetjes Eleni

10. chantal1984

Is precies het zelfde alleen heb je met de gedownloade versie niet de mogelijkheid om extra spulletjes van internet te downloaden, of als er een nieuwe patch komt waardoor het spel beter kan werken dan kan je die niet downloaden, voor de rest is alles het zelfde :D

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik baal zo dat het spel hier vastloop. en dat k krijg te zien da ik een illegaale versie heb :( vind het zo leuk. maar gaat hem niet kopen mij te duur voor een spel ;)

12. chantal1984

Als je de gedownloade versie speelt kan je ook beter je internet uit zetten want als EA games ziet dat je een gedownloade versie hebt kunnen ze je aanklagen, ze zijn enorm goed aan het oppletten want als je bv Support nodig hebt van de sims3 site dan kom je daar pas op als je je registratie code invult ..

Ik heb hem wel gekocht want het is echt TE verslavend :D

13. augurkjes

okee dus als ik het internet helemaal uit hou, ook met opnieuw instalerre heb ik kans dat die he twel doet denk jij??

het spel loop ook vast na ong kwartier denk dat het daardoor kom. bedankt

14. chantal1984

je zou het kunnen proberen .. miss dat hij idd verbinding probeert te maken met i-net en dat hij daardoor langzaam word .. het is het proberen waard ;)

Maar het kan ook aan je geheugen op de comp liggen, hij vraagt heel veel van je comp

15. augurkjes

ja heb alles erop wat het spel nodig heeft. Zels extra geheugen erin gedaan :) dus ga het opnieuw proberen.

16. augurkjes

grrr, spel opnieuw geinstaleerd. En al het internet eruit dus krijg inderdaad niet meer de melding dat ik een illegale versie heb.

Maar het spel blijf het niet doen :( ik snap het niet. heb alle dingen van systeemeisen die nodig zijn. Veel hebben het hier via de link die ik ook heb. Maar na een kwartier ong dan word het beeld zwart het geluid doet het nog wel maar verder niks. Als ik wacht doet die niks helemaal niks :( niemand tips of dingen wat het zou kunnen zijn?

17. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Kan het misschien door je virus scanner gekomen?

Heb dat wel eens gehad met andere spellen, dan gooide de virusscanner hem na een 15 a 30 min eruit. Toen ik de virus scanner uit had gezet was er niets meer aan de hand..

Misschien het proberen waard?

18. augurkjes

die staat dan ook uit. Alles staat uit internet virusscanner alle andere programmas :( ik snap het niet meer.

19. chantal1984

Miss heb je niet een goede download gedownload .. of er zit een fout in .. anders zou ik het echt niet weten ..

20. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    dr moet een fout zitten in spel zelf waardoor hij steeds uitvalt, heb ik van horen zeggen
    ik zit steeds lekker te spelen en ineens hele spel afgesloten:( al me spulletjes ed weg
    :(

Deel Deze Pagina