Ik geloof het niet... Je kunt dacht ik wel openbare kavels maken maar daar geen eigenaar van worden ofzo.
Je kan wel eigenaar worden van een zaak en daar elke week de winst ophalen. Ik vind de Sims 3 echt helemaal GEWELDIG! Vooral het 2de dorp!
mijn spel doet het ook niet wel als ik op rechtermuisknop druk en dan eigenschappen dan ga je naar bestandslocatie openen en ik open dan TS3.exe dan kan ik wel spelen.... alleen ijn spel valt steeds ineens weg
weten jullie of de sims 3 op een Notebook, Acer, Extansa EX5230 571G16MN kan? de pc die ik nu heb is te oud, dus heb net een nieuwe besteld, maar kan hij hier op?
Heb ook sims 3 gekocht (op de releasedatum).. maar tot nu toe vind ik 'm wel tegenvallen.. heb 'm dus niet meer gespeeld. Hier draait ie trouwens alleen op me laptop, en niet op me pc, en kan echt niet vinden waarom ie niet op me pc draait. Heb 4gb intern geheugen, nieuwste drivers voor videokaart, volgens site sims 3 ondersteunt de videokaart het ook gewoon.. krijg gelijk een domme error, grr :x Ik heb trouwens een tool waarmee je alle packages van de sims 2 ook in de sims 3 kan gebruiken.. das wel handig..
Op nieuwe Acer laptops zal hij het hoogstwaarschijnlijk wel doen hoor. Meeste nieuwe laptops hebben hardware die het spel ondersteunt.
Ik heb 2 families gemaakt maar ik kan deze niet met elkaar laten trouwen. Hebben jullie dat probleem ook? Ik zie ze verder ookniet staan in de buurt.
Je moet ook niet elk gezin een nieuw spel maken want dan maak je eigelijk steeds nieuwe buurten. Als je meerdere huishoudens wil maken in 1 zelfde buurt zodat ze dus met elkaar bevriend kunnen raken etc dan moet je 1 spel openen en dan naar buurt bewerken en dan een nieuw huishouden maken.
Ah okee dan moet ik dat ff uitvogelen hoe dat zit. Ik had idd 2 keer een nieuwe familie aangemaakt zonder dat ik eerst in de buurt zat.
vinden jullie het ook zo irritant dat je maar met 1 gezin kan spelen als je je gezin dan opsplits heb je omdat 1tje bijvoorbeeld als jongvolwassenen op zichzelf gaat wonen moet je gaan kiezen wie je actieve gezin word ik vind dat niet erg handig gedaan dat was met sims 2 toch wel leuker ook het feit dat je niet met meerdere werelden meer werkt normaal gesproken hadden mijn dochters een eigen land en ik een eigen land nu is er maar 1 land dus het spel is echt maar voor 1 persoon bedoeld denk ik dan nouja dat vind ik dus wel jammer want mijn dochters (10 en 9 jaar) zeuren mijn oren van mijn kop om het spel te spelen maar wil niet dat ze mijn gezinnetje verpesten natuurlijk (en dat doen ze want alles loopt rood aan bij hun altijd hahaha)
@ Gemke: Je bent niet de enige hoor! Ik vindt de sims 2 stukken beter dan deze. Ik vind het ook zo jammer dat ze veel gebouwen ook niet in kunnen ... Sta je daar .. een beetje te wachten tot ze klaar zijn bij het kuuroord!