Ik heb hem ook (gedownload dat wel) hij is superrrr en ook verslavend! Heb sinds kort ook ambities erbij, super leuk! Je kan echt met de sims mee gaan naar het werk (brandweer, styliste, spokenjager, architect etc) ! Een echte aanrader hoor
@ Leliana maak geen kindjes met mijn man wil je Maar owwwwwwww dat wil ik ook Toch maar ff sims 2 downloaden dan
Ik vind hem erg leuk! Maar ik kom er niet meer aan toe omdat ik er direct gewoon heeel erg lang achter blijf zitten. Ik heb ook het uitbreidingspakket wereldavonturen ik heb ze te koop op marktplaats als je interesse hebt, moet je me maar even pb-en.
welke is sims3? weet wel dat er Sims Medeval uit komt of al uit is, dat weet ik niet precies die lijkt me zo grapig
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik ga weer sims 2 spelen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Heb jij mijn man zo perfect nagemaakt ? wat ziet die er goed uit !!! * Gaat ff deel 2 zoeken hahahaha *
lol! Nee, ik heb hem niet zelf gemaakt! Kijk eens op TSR - The Sims Resource - Over 729,000 downloads for The Sims 3, 2 and 1 Daar kan je echt een hoop vinden! Ook van de sims 3, maar ik vind die sims dan weer niet op de echte (in dit geval) Edward/Robert lijken!
Ik heb ook Sims3 met uitbreidingen (gedownload tijdje terug) Voor Edward/Robert liefhebbers, Hier heb je er een voor de Sims3 Mod The Sims - Robert Pattinson
De Sims Middeleeuwen komt in het voorjaar van 2011 uit, als het goed is. Maar dat is wel een stand-alone, dus geen uitbreiding van de Sims 3.
Veeeeeeele malen leuker dan de sims 2! Ben er helemaal verslaafd aan Heb nu ook de Wereldavonturen (uitbreidingspakket) en haal binnenkort die ene, hoe heet ie ook alweer? Met carrieres en zo, kom even niet op de naam! Lijkt me ook super. Ik vond het iig echt de moeite waard!
Ik heb de originele sims3 (niet gedownload zeg maar) maar weet iemand, mocht ik een uitbreiding willen downloaden, of ik die wel gewoon kan gebruiken op het originele spel of zou ik eerst ook sims3 moeten downloaden? Hoe werkt dat??
kan wel maar op een gegeve moment kon ik geen updates meer doen omdat hij een ilegale versie herkende.. dus toen starte het hele spel niet meer op en heb ik de uitbreidingen moeten verwijderen..
Oh ok, maar je hebt het spel in 1e instantie wel gewoon kunnen spelen? Want dan kan ik m iig downloaden om uit te proberen, kijken of die ambities bv een beetje bevalt