Sims 3

Discussion in 'De lounge' started by tinkerbel, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

:$ ........ :(

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    zeg dat wel!!!

Echt bummer :(:(

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb het ook hoor .. ik wil heel graag de sims 3 spelen (ook al aangeschaft) maar beide pc's trekken het spel gewoon niet! :(
    Om nou een hele nieuwe computer aan te schaffen ... ?

Ook echt balen , het spel heeft me 60 euro gekost en kan er niks mee!

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik kan sims liefhebbers aanraden ook is Secondlife te proberen, kan je gratis downloaden en ik ben er echt verslaafd aan! :)
    Alleen hoef je ze niet persee naar de wc te brengen omdat ze anders in hun broek poepen ofzo.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Pfff dat is ook klote!!

Nja pc van mn vriend trekt het wel sims 3 maar die heeft een virus nu dus kan er niet op :(:(:(

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier nog een sims gek!

Zal straks eens ff kijken wat ik allemaal heb...weet het niet meer, met de verhuizing in dozen gegaan en daarna gelijk de kast in in het nieuwe huis...dus het staat er maar een beetje te verstoffen

Ga nu gelijk ff zoeken...

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Ik wik ook weer gaan spelen, pc was toen gecrsshed dus ook alles kwijt! Maar Sims 3 (spel) staat op externe harde schijf, zal eens aan vriendlief vragen of hij ambities en wereldavonturen ook even download :D

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Hoef je echt geen nieuwe pc voor te kopen, dan kan je videokaart het gewoon niet aan en hoef je alleen nieuwe videokaart te kopen!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind de Sims3 echt de moeite waard! Ik ze nu alle 3. Laatst heb ik Ambities gekocht en ik ben er echt gek op! Als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen :D.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

gemiddeld ben je ook wel een 100/150 euro kwijt voor een beetje knappe videokaart en voor 250 heb je een hele knappe:D

die van ons was 335 euro;):) maar goed man is computerfreak..

maargoed het hsangt niet alleen af van je videokaart als je computer het niet aan kan door bij voorbeeld een te trage processor en te weinig geheuge zou je bewijse van de beste videokaart er in kunnen doen maar dan draait het nog voor geen meter

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

vind het ook een super spel.
    Hier kan me laptop het alleen ook niet zo goed aan,
    heel vaag maar als ik mijn batterei eruit haalt, dus dat hij alleen op netsnoer speelt dan loopt het spel niet vast.

heel vaag maar vooruit ;)

goed dat ik dit topic lees straks gelijk het spel er weer even opzetten :D

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier kan gelukkig de Laptop het wel aan maar onze PC niet ..

Maar nou moet ik zeggen dat ik de laptop toendertijd ook gekocht heb puur om de sims op te kunnen spelen en om te kunnen internetten de rest doe ik boven wel op de PC

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik wilde hem eerst ook op de pc spelen maar die kon dat ook niet aan... heb dus een nieuwe laptop gehaald om mee te gamen en internetten.... speelt een stuk relaxder dan dat alles zo traaaaag gaat... werd er kriegelig van... haha

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Haha sinds ik soms 3 heb, zit ik weer veel minder hier haha.

Maar ik doe ook cheaten vooral motherlode en "testingCheatsEnabled true" dannkan je shift indrukken en op brievenbus klikken en dan kan je je heel gezin weer gelukkig maken. Dus das handig, vooral met baby's ;)

Erg leuk en verslavend haha

15. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    :D Mijn man gaat vanmiddag kijken naar een uitbreiding voor mij! Ik weet al wat ik vanavond ga doen haha!:D

16. LittleMonsters

leuk leuk leuk ik kan niet zovaak spelen manlief zit ook thuis en die zit vaak achter de pc.. ik heb voor mezelf een mini laptop dus dat gaat niet werken..
    welke doe je of is het een verrassing

17. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Als het goed is neemt ie ambities mee!:D

Wel jammer dat je niet zo vaak kunt spelen! Kan je man niet op jouw minilaptop?8)

18. LittleMonsters

hahahah ik lees het voor en hij moet al lachen :D

19. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Nah is een goed idee toch?!;)

Het is toch wereldavonturen geworden, ambities hadden ze niet meer. Moet ik daar volgende week maar ff naar kijken.:D
    Moest eerst even een hele hoop van m'n C schijf afhalen, kon er niet meer bij.;) Nu maar even spelen!

20. LittleMonsters

nou veel speel plezier he

Share This Page