Sims 3

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb vandaag echt van 4uur in de middag tot 9uur in de avond sims gespeeld (alleen even gestopt om te eten) Hahaha! :D

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    mag ik jullie addicts ;) dan wat vragen???

Hebben jullie een "doel" in het spel??
    ik heb ooit 1 gespeeld en daar zat geen doel aan dus vond ik het niet zo heel leuk, er viel niets te behalen zeg maar....

(net als bij roller coaster bijvoorbeeld, dan moet je zoveel bezoekers binnen een bepaald tijdsbestek o.i.d. als je dat gehaald hebt heb je "gewonnen" zeg maar..)

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Even kijken, bij sims 3 kies je zelf een doel, een levenswens. Die wil ik zowiezo altijd halen. En verder wil ik eigenlijk altijd de hoogste carriere mogelijkheid halen, zoveel mogelijk geld (zonder te cheaten dan, maar dat vind ik wel lastig:), is zo makkelijk om even te cheaten;)). En met 1 bepaalde familie heb ik als doel, zo ver mogelijk met de familie, dus eerst de originele fam, dan 1 van de kinderen, dan daar 1 van de kinderen van enzo enzo..

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Dank je! Heb net even gespeeld, in Egypte.
    Vind het tot nu heel leuk. Wel lastig om met 2 personen, 2 verschillende opdrachten te doen, blijf heen en weer switchen. En ik merk dat m'n comp daar een beetje moeite mee heeft.:x
    Morgen maar weer verder, m'n oudste is ook heel benieuwd!

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja maar vind het wel leuk dat je puzzels kan oplossen enzo

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb het gedownload, maar nu heb ik 2 soorten dingen en als ik ze open wil hij 1 bekijken via media player (gaat niet) en 1 is een image file.

Wat moet ik nu doen?

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik blijf steeds een licht probleem houden. Elke keer valt het beeld even weg en dan ineens is mijn spel veel donkerder. Wie heeft dat nog meer?

8. LittleMonsters

die moet je mounten of branden..

9. LittleMonsters

kan eventueel een videokaart of driverprobleem zijn..

10. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hey Tinkerbell ken ik jou niet ergens van haha
    sims 3 is erg leuk maar moet toegeven sims 2 nog steeds erg leuk te vinden 3 is leuk omdat je overal heen kan

11. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    oja en downloaden en branden hebben wij ook in het begin geprobeerd maar was een ramp uiteidenlijk toch orgineel gekocht deed de computer raar nog steeds geen idee wat het was maar speel het nu op mijn laptop en dat gaat perfect

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nee, geen idee wie je bent:D:D:D

Hij doet het verder echt prima de download versie. Alleen dat licht is heel vervelend. Op welke instelling heb je de licht en schaduw instelling? Hij staat bij mij nu op laag?

13. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    geen idee moet effe checken maar hoe vind je het spel?

Deel Deze Pagina