Sims 4 (Pc)

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 29 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb al jaren illegale versies van Sims (ssst niet door vertellen;):D) Op dit moment sims4. Nu is het steeds moeilijker om nieuwe packs te downloaden die zijn uitgekomen. Dus ik zat te denken, ga ik het originele spel kopen ja of nee

Iemand die hier ook sims 4 speelt? Heb jij de originele versie en wat voor uitbreidingspakketten heb je? Welk pakket raad je aan en welke juist niet. Hoe zit dat met bibliotheek/community? in het spel, wat kan je hier mee en kan je via hier ook items van anderen downloaden of iets en in je eigen wereld gebruiken?

Plus de brandende vraag, kan je cheats gebruiken in het originele spel :roflmao: en kan je gedownloade items zoals haren en kleding in een origineel spel gebruiken?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Leuk een sims liefhebber. Cheats kun je gewoon gebruiken in het orginele spel.

Je hebt vaak aanbiedingen vd uitbreidingspakketten. Zo heb ik ze allemaal voor 20 euro gekocht ipv 40. Ik heb dieren en werk en nog 1( vergeten welke)als uitbreiding gekocht.Goed in de gaten houden, je ziet het altijd in het begin scherm staan als er aanbiedingen zijn.

Bij sims 3 kon ik gedownloade spullen wel gewoon gebruiken, sims 4 weet ik niet want ik heb nu alles orgineel.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb alleen origineel. Ooit een keer gedownload maar dat crasht te vaak.

Ik heb een aantal uitbreidingen maar eerlijk gezegd sinds onze zoon er is niet meer gespeeld dus geen idee welke.

Ik cheat wel maar alleen met geld. Anders zit je 100 jr te wachten voor je iets kan bereiken.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik speel nu op de macbook maar voorheen op de laptop, crashte hij ook steeds terwijl het origineel was. Snapte er niks van en het was gewoon niet leuk meer om te spelen

Soms speel ik juist wel zonder geld, echt opwerken zeg maar. Ben je wel lang mee bezig maar wel leuk

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier ook altijd de illegale versie van de sims gehad, van 1 tot nu sims 4.

Ik heb mijn vaste uploader die tot nu toe alle packs en expansions versies heeft geupload.
    Waar haal jij het vandaan als ik vragen mag? Ik haal het van de piratenbaai (in het Engels geschreven)

Verslavend spel hé hihi. Al vind ik sims 3 toch nog steeds een stuk leuker dan 4, ik kan maar niet wennen.

Ik zou hem trouwens niet kopen maar dat komt misschien omdat ik dus altijd alles gewoon download. Vaak op het moment dat het uit is in Amerika kan ik hem al downloaden.

Alle cheats kun je gewoon nog gebruiken al zijn sommige een beetje anders.

Gebruiken jullie ook de testingcheatsenabled cheats?

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Kun je Sims 4 op een MacBook spelen? Do tell...

Ik zie in de Mac App Store alleen Sims 2 met alle uitbreidingen staan voor een habbekrats. Of kun je Sims 4 gewoon downloaden van Steam of de site van EA of zo?

Ontopic. Ik heb vroeger wel Sims gespeeld. Maar ik weet nooit zo goed wat ik moet doen nadat het huis helemaal perfect naar mn zin is en de Sim carrière heeft gemaakt. Wat doen jullie daarna allemaal?

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Volgens mij wel hoor..

Je moet origen downloaden en dan log je gewoon daarop in.

Ik was net voor vanavond van plan om hem daarop te installeren. Kan ik af en toe weer gamen :p

Oh en ik maak altijd hele families. Als ik dan het oude gezin saai vind en hun kind kan al uit huis (of is dit al) dan ga ik daar mee door in een andere carriere. Maargoed ik kan ook zo maaaaaaanden niet spelen.

iMoeder vindt dit leuk.
  8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Opnieuw beginnen :roflmao:

iMoeder vindt dit leuk.
  9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik download ook van de piraten :D Mijn man had goeie bui vanmiddag en heeft nieuwe sims 4 erop gezet met alle uitbreidingen :D ben weer helemaal happy!! Had bij vorige versie een cheater gedownload dat je op Needs kan drukken (honger, plezier) en dan vult ie 'm automatisch aan

Wat betreft cheater in het spel zelf, ik gebruik ze soms allemaal, en soms alleen geld en bb.moveobjects

10. HvO

HvO Niet meer actief

Sims 4 kun je via de Origin store kopen op MacBook!

iMoeder vindt dit leuk.
  11. HvO

HvO Niet meer actief

Ik heb het origineel gekocht en heb ook bijna alle uitbreidingen. :oops: Allemaal gekocht, maar altijd of in de aanbieding of een site waar je keys kan kopen (is volgens mij niet helemaal legaal ook)

Ik gebruik nooit cheats haha. Heb wel een Mod waarmee je kan instellen hoe groot de kans op zwangerschap bij normale WooHoo is etc etc.

Download wel vaak aangepast content. Vind de originele meubels soms zo saai haha.

Moet wel zeggen dat ik het de afgelopen maanden maar weinig heb gespeeld. :(

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Interieurs koop ik ook. Prachtige bankstellen of mooie planten bijvoorbeeld. Ik ben meer van het huizen bouwen en inrichten dan dat ik echt doelen wil behalen met het spel.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Bedankt trouwens @Roozjuh, heb de laptop maar weer tevoorschijn gehaald hahaha. Kids mochten vandaag een middagje lekker achter de playstation hangen dus dan doe ik dat ook maar hihi alleen dan achter de Laptop.

Roozjuh vindt dit leuk.
  14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Graag gedaan :D

Ik ben overigens ook meer van het bouwen dan het spelen zelf. Dat je nu als agent mee kan naar het werk om daar aan de slag te gaan vind ik wel weer leuk om te doen. Maar lichtelijke race tegen de klok om in 1 dienst je crimineel achter de tralies te krijgen :p
    Morgen ga ik m'n uitbreidingen eens flink onder de loep nemen

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Idd gewoon via orgigin. Ik had hem daar op staan en gewoon op de macbook geinstaleerd. Is universeel blijkbaar.

Ik speel helaas te weinig. Ik heb al jaren schouderklachten en krijg veel pijn met spelen :(

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dr is zelfs een cheat dat je die helemaal vast kan zetten en dat hij helemaal niet meer leegloopt :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja das waar inderdaad. Maar soms heb ik een kok en dan is hij nooit hongerig na een heerlijke maaltijd te hebben gemaakt :roflmao:

Bubblez vindt dit leuk.
  18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb nu alle uitbreidingen en heb vandaag een eigen restaurant gemaakt. Alleen nu loop ik tegen het probleem aan dat kinderen in de nieuwe packs met stoepkrijt overal kunnen spelen, óveral! Sims zien dit als rommel en tja, rommel in een restaurant is niet echt tof. Klanten lopen weg en ben groot deel van de tijd bezig met stoepkrijt opruimen. Iemand tips???

19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Sorry maar kan dit even in het ‘first world problems’ topic??

:roflmao::roflmao: Sorry ik plaag je. Ik weet het antwoord niet maar het klonk heel grappig.. :$

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja mijn irritatiegehalte is flink hoog op het moment sry :rolleyes: mijn eigen real life koters zijn niet te genieten. Sims-koters die ook nog eens rommel maken zit ik niet op te wachten :roflmao: i need them gone

Deel Deze Pagina