Is het nog de moeite waard de Sims 4 te kopen of is het beter te wachten op de Sims 5? Ik heb het vroeger ook vaak gespeeld en door dit topic wel zin om het weer eens te proberen.
Sims 5 zit nog maar in de conceptfase en duurt minstens nog een paar jaar voor het uitkomt, als het allemaal doorgaat. Daar zou ik zelf dus niet op wachten
Dankje! Ik dacht dat ze daar al jaren mee bezig waren, maar ik heb er verder ook geen verstand van haha. Goed excuus om nu de Sims 4 aan te schaffen i.i.g.
Sims 4 basis is via instant gaming 8,89 op dit moment. (voor origin is hij dan. Ze hebben ook andere platformen.)
Ik heb vandaag voor het eerst weer ingelogd en zag dat je karakters nu van die denk wolkjes hebben. Super leuk alleen ontbreekt het nog een beetje aan de vertaling/grammatica View attachment 731737
Whahaha zeg dat ja. Ik had er laatst 1 die wilde haar relatie verbeken, doe ik dat, blijft het wolkje gewoon. Wel alle negatieve emoties die horen bij t verbreken van een relatie enz. Maar het wenswolkje bleef
Ik kan mijn Sims man geen moment uit het oog verliezen. Als ik 'm z'n gang laat gaan gaat hij flirten met de au pair en zit mijn Sims vrouw elke keer in een depressie
Hoe gaat het met de Simmers? Ik heb een huis van een ander gedownload (of hoe je dat noemt) en dat is ook oke. Ben nu wat uit aan het proberen, 1 sim laat ik carriere maken en 1 gaat juist sociale dingen doen. Een gezin maken staat op de planning.
Ik heb net grey gen tiener laten worden. Damn, die kwam er goed uit zeg ik ga van het weekend nog wel even in CAS kijken of ik outfits wil veranderen, maar het eerste gezicht was echt super! Ik moet nog een paar dingen voor yellow doen, ze moet naar sixam en nog 1 promotie geloof ik. Ondertussen maar starten met grey, ben heel benieuwd.
Had ik het hier gelezen dat een Sim per ongeluk zwanger werd van Ohjaa!en? Ik heb inmiddels 3 kinderen bewust gekregen en probeer nu of ze ook per ongeluk zwanger kan raken