Dames heel erg bedankt. De MCCC is geïnstalleerd. Dat ik er zelf niet gedacht had dat van alles wel op YouTube staat. Vanavond ga ik is kijken hoe wat en waar tijdens het spel. Denk zo dat het alleen maar leuker kan worden.
Ark is een survival spel. Je caracter word wakker ergens in the middle of knowhere in een vreemde wereld en je moet zien te overleven tussen de dinosaurussen. Je kan daar lekker besjes aan het plukken zijn om te kunnen eten en dan opeens komt daar een carnosaurus of sabeltandtijger uit de bosjes gehold om je op te vreten bijvoorbeeld Het klinkt misschien dom maar het spel is vooral grafisch echt enorm mooi. Je kunt die beesten ook temmen, kweken. Er zijn dungeons te vinden etc. Je zou het eens moeten googlen, mijn uitleg doet het spel geen recht. Helaas moet ik mijn videokaart upgraden en daarbij nog wat andere zaken, wat nu financieel even niet gaat en het spel wil bij mij niet goed draaien meer. Maar zodra het kan ga ik dat echt wel weer spelen ook.
Veel plezier ermee Mccc is heel uitgebreid. Verschillende mogelijkheden. Het ene verschijnt als je op je sim klikt en de ander als je op de computer klikt.
Is het een abbo die je moet nemen om te kunnen spelen of gewoon eenmalig kopen? Aangezien ik een season pass zie?
Je kunt het 1malig kopen. De season pass is meer voor pvp. Wanneer je op een publieke server speelt kun je kiezen voor pvp of pve. Op pvp servers heb je het als nieuweling niet makkelijk. Daarnaast duurt het temmen en kweken van dino's een eeuwigheid. Wij speelde het ook gewoon op een prive server, dan kun je dat soort instellingen allemaal wat lager zetten om het wat leuker te maken.
Spelen dames hier ook andere spellen? Ik heb jarenlang World of Warcraft gespeeld (Zo leerde ik mijn man kennen 10 jaar geleden ) En nog een aantal jaren ESO. Nu speel ik af en aan GW2. Ik ben ook wel van de mmorpg's.
Neehoor spel eenmalig downloaden en dan kan je gewoon in heel veel gratis maps komen. Het spel is enorm mooi gemaakt, met op feiten gebaseerde dingen erin. Er zit een hele verhaallijn achter en je kan je dus van level 1 naar level 105(of tegenwoordig zelfs hoger) opwerken. Het is echt heel leuk(nu ben ik altijd wel geïnteresseerd geweest in dinosaurussen enzo) je zou er eventueel een filmpje op YouTube over kunnen bekijken.(ik raad de filmpjes van Syntac aan) Er komen continu nieuwe maps uit en je kan ook mods installeren om het makkelijker of juist uitdagender te maken. Volgend jaar komt Ark 2 uit in samenwerking met Vin Diesel! TS. Sorry voor het kapen van je topic. Ik hou even op over mijn lievelingsspel
Jaaa WoW was erg leuk vroeger Ben er een jaar of 4 geleden mee gestopt. Een andere mmorpg lijkt me ook leuk, maar heb nog niet echt iets gevonden wat dezelfde magie heeft als WoW toen ik actief speelde. Verder Diablo 3 met vlagen, Valheim en Raft momenteel vaak. En heb ook Surviving Mars.
Het ziet er idd erg leuk uit! Heb hem op mn verlanglijst van Steam gezet. Fijn dat het geen abbo spel is.
Ik heb een aantal jaar geleden ook WoW gespeeld een tijd. Verder vond ik dingen als Age of Empires, roller coaster, zoo tycoon, theme hospital, dungeon keeper erg leuk op de pc Heb ook nog een playstation en een switch waar ik van alles en nogwat op speel. Maar ben geen die hard gamer ofzo. T is allemaal in vlagen als ik iets heb uitgespeeld raak ik het zo jaren niet aan. En dingen als animal crossing enzo speel ik ook met vlagen
Ik ben gisteren nog lang doorgegaan met mijn eerste sim! Huis bouwen moet ik nog oefenen, ik heb de ramen aan de grond zitten ipv normale hoogte. Inmiddels is Cora mijn beste vriendin en heb ik een baan.
Komt vanzelf. Ik bouwde vroeger altijd hetzelfde huis. Tegenwoordig word ik er ook wat creatiever in. Of ik trek in een bestaand huis en pas dat aan. In de galerij staan ook huizen die je kunt downloaden
Ik krijg nergens een link om te downloaden gevonden. Heb jij misschien een linkje voor me waar ik m kan vinden?
zodra je het spel via een van deze twee diensten gekocht hebt, kun je het daar downloaden/installeren. Via die diensten kun je het dan spelen en wordt het spel ook geupdate enzo
Hoeveel uren hebben jullie in de Sims zitten? Ik zit nu op 3229 uur . Uploaden jullie ook dingen naar de gallery? Ik wel, huizen en heel soms Sims. Mijn ID is smokeycat76, misschien leuk om eens bij elkaar te kijken en zo meer followers en downloads te krijgen? Ik heb trouwens ook een album op mijn Facebook met hoe ik mijn huizen in mijn spel heb ingericht, deze zijn niet geüpload want vol met CC. Hier is de link : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10161732310108228&type=3 Ik zou het leuk vinden als jullie eens bij mij op galerij willen kijken en evt. dingen downloaden . Als jullie vragen hebben over m'n FB foto's mbt CC waar ik bepaalde dingen gehaald heb stel ze gerust.
En hier een link naar mijn FB fotoalbum met de huizen die ik maak : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10161719309438228&type=3