De update bevat een flinke bug waar aan gewerkt wordt en heb dus ook nog niet gespeeld er mee. Als je namelijk je levensduur op kort of lang hebt staan verouderen je sims bij alles wat je doet, voornamelijk CES e.d. . Als je levensduur op normaal hebt staan gebeurt dit niet, maar aangezien ik dit niet wil speel ik pas als het opgelost is... Wat ik trouwens wel irritant vindt, is dat schijnbaar mensen vanochtend al het nieuwe pack konden downloaden en dat er een zeer vervelend iemand in een FB groep zit die het nogal nodig vond om gameplay en foto's te delen en nogal inwrijverig over kwam zo van kijk ik kan al spelen ! Ja gut vervelend hoor voor jullie dat jullie dat nog niet kunnen maar kijk ik heb dit en ik heb dat al gedaan haha! En dan zeg je er wat van en dan mag dat natuurlijk niet want ja je mag iemand niet op z'n gedrag aanspreken he. En je moet het maar accepteren. Heb die trut geblokkeerd en uit de groep gegaan. Van zo'n groep wil ik niet eens lid zijn. Zo, rant over
Ik heb juist last van andere bugs en glitches sinds de update. Hij sloot zelfs eerst steeds af met een of andere foutmelding. Net alle mods ook de nieuwe versie van geinstalleerd, mijn behoeftebalkjes blijven geel zelfs nadat ze bijv gegeten hebben. En net bij 1 sim juist andersom, die stierf net letterlijk van de honger terwijl het kleine stukje balkje wat nog over was groen was (en normaal hongeren ze pas na 24 uur uit ofzo?) Als ze wakker worden staan ze *flits* ineens naast het bed en ziet het bed er nog uit alsof ze er nog inliggen. Weet niet zo goed of het met mijn mods te maken heeft of de update zelf..
Ik heb gisterenavond even gespeeld. Had er nog geen mods of cc opgezet. Deed het redelijk goed. Alleen of en toe deed de sim niet wat ik wou. Wou ik dat ze gingen douchen gingen ze drinken pakken. Of tv kijken ipv schilderen.
Oh dat is ook bagger zeg. Ik denk dat het met de update te maken heeft, ik zag net namelijk op Facebook ook een post voorbij komen van iemand waarbij de balkjes geel bleven.. Dat heb ik dan weer niet, bij mij is alleen de levensduur bug tot nu toe. Er zijn zoveel glitches en fouten sinds de update. Las wel op FB dat eind volgende week ( ) een groot gedeelte opgelost zou moeten zijn.
Oh ja hier dat ook inderdaad. Klik je op de hygieneknop om te gaan douchen gaan ze de wasbak schoonmaken ofzo
Nee nog niet, er wordt aan gewerkt. Eind volgende week zouden een aantal dingen zoals o.a. de levensduur bug en de romancebug met familie opgelost moeten zijn.
Er is gisteren een update geweest waarin de levensduur en de incest bug aangepakt zijn, mochten jullie die nog niet hebben en origin update niet, wat bij mij altijd helpt is origin afsluiten en opnieuw opstarten (als je auto update aan hebt staan), dit forceert het bij mij altijd om de updates te pakken. Bij mij werkt het weer perfect zonder glitches, levensduur op lang, met mods en CC !
Yes ik had het gelezen! Ik ben er inmiddels ook achter dat de glitches waar ik last van had door de Slice of Life mod kwamen. Ik heb deze tijdelijk verwijderd, hopelijk wordt ie snel geupdate.