Sims freeplay

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door XmoonlightX, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zit in level 41, maar dat Hollywoodbord heb ik nog niet af.

De dansmissie krijg jij waarschijnlijk later dan nog op een hoger level.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier bezig met de dans missie en het restaurant missie

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds kort speel ik ook the sims freeplay, kan iemand me helpen met het veilingpodium? Die staat bij geen van mijn buren in het park namelijk. Ik moet spullen van de buren veilen maar er staan alleen twee zeepkistjes in het park. Ik heb alles al afgespeurd maar ik kan echt geen veilingpodium vinden. Weten jullie hoe ik deze missie kan afronden?

4. Be Happy

Ik kan alleen mensen toevoegen via Facebook. (Heb Android)

Dus mocht je Facebook hebben en mij willen toevoegen, stuur me dan een PB. Ik ben in het bezit van een veilingpodium namelijk in 1 van mijn grote huizen met zwembad. Wellicht vind je in mijn stad ook nog meer dingen die je kunt gebruiken/nodig hebt. Ben inmiddels in level 41, stadswaarde ruim 7 miljoen.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb ook een 'doelenhuis'. Het roze huis met het zwembad. Pb me maar voor Facebook.

6. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    #186 fluitekruid, 20 jan 2015
    Laatst bewerkt: 20 jan 2015
    Ik moet voor de wekelijkse missie een film kijken om middernacht. Ik heb al de marathon en de gewone film gedaan. En er voor gezorgd dat ik ze op zo ' n tijdstip aan had gezet dat ze om middernacht nog draaiden maar ik haal de missie maar steeds niet. Wat doe ik fout?

7. Be Happy

Je moet echt om middernacht de taak van film kijken aanzetten. Dit kan dus niet vantevoren.

8. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ineens stond er dat ik de missie had gehaald terwijl ik het dus een soort van had opgegeven. Heel vreemd maar wel handig!
    Nu loop ik er weer tegenaan dat ik alle gitaren bij de buren al heb geprobeerd maar er komt steeds boven mijn sim zo'n rood rondje met een streepje erdoor te staan als ik op de gitaar klik. Ik heb inmiddels al 7 gitaren geprobeerd met diverse sims ( waaronder ook een artiest) maar ze weigeren er gewoon op te spelen. Wie oh wie heeft de juiste gitaar voor deze missie? En mag ik er dan even op spelen?

9. XmoonlightX

Gitaren zijn alleen voor tieners, dus je moet met een tiener naar de buren

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja? Die gratis Toyota gitaar, daar kun je toch als volwassene ook op spelen?

11. XmoonlightX

Oh die ken ik niet , heb die nog niet in mijn bezit :)

12. XmoonlightX

Even omhoog schoppen :D

13. Be Happy

Speel je nog steeds? Welk level zit je nu?

Ik heb even een Sims Freeplay-pauze. Dat doe ik eens in de zoveel maanden. Nu heb ik kortgeleden Sims 4 gekocht, dus daar ben ik nu voornamelijk mee bezig.

Op mijn telefoon speel ik nu Smurfs Village. Ook geinig.

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb ook een pauze. Speel nu backgammon tegen voornamelijk mensen uit Turkije ;)

15. XmoonlightX

Niet veel eigenlijk!! Denk over een paar weken wel weer als ik met verlof ben :D

16. Be Happy

Ik ben weer begonnen :D.

Ben lid van een Engelse FB-groep van de Sims Freeplay en zag voorbij komen dat er nu een quest is waarbij je lang haar kunt krijgen voor je Sims. Heel graag, dus gelijk spel weer gedownload, Cloudgegevens opgehaald en de quest gestart.

17. XmoonlightX

Ja ik ben ook druk bezig voor lang haar :D

18. XmoonlightX

Bij mij mislukt.. Ik had niv 6 nog niet 😂😂

19. Be Happy

Ik heb slechts 1 lang haar kapsel kunnen verkrijgen. Je moest die kaart 9x volkrijgen voor alle kapsels. Maar nadat ik die kaart 1x volhad, kreeg ik hem niet meer te zien, ondanks dat ik niveau 6 al had. Vaag dus.

Nu kun je een kasteel bouwen en elfjes krijgen/kopen. Maar mijn kasteel gaat me even 900.000 Simoleons kosten. Dat geld heb ik nog niet. Even doorsparen dus. Ben ook nog met dat winkelcentrum bezig.

Wat ik wel gaaf vind, is dat ze nu onder de dekens slapen en sex hebben. Een goede aanpassing!

Verder komt er in april een quest voor nachtkleding.

20. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    I love Sims.. Ga nu meteen freeplay installeren

Deel Deze Pagina