Ik zit in level 41, maar dat Hollywoodbord heb ik nog niet af. De dansmissie krijg jij waarschijnlijk later dan nog op een hoger level.
Sinds kort speel ik ook the sims freeplay, kan iemand me helpen met het veilingpodium? Die staat bij geen van mijn buren in het park namelijk. Ik moet spullen van de buren veilen maar er staan alleen twee zeepkistjes in het park. Ik heb alles al afgespeurd maar ik kan echt geen veilingpodium vinden. Weten jullie hoe ik deze missie kan afronden?
Ik kan alleen mensen toevoegen via Facebook. (Heb Android) Dus mocht je Facebook hebben en mij willen toevoegen, stuur me dan een PB. Ik ben in het bezit van een veilingpodium namelijk in 1 van mijn grote huizen met zwembad. Wellicht vind je in mijn stad ook nog meer dingen die je kunt gebruiken/nodig hebt. Ben inmiddels in level 41, stadswaarde ruim 7 miljoen.
Ik moet voor de wekelijkse missie een film kijken om middernacht. Ik heb al de marathon en de gewone film gedaan. En er voor gezorgd dat ik ze op zo ' n tijdstip aan had gezet dat ze om middernacht nog draaiden maar ik haal de missie maar steeds niet. Wat doe ik fout?
Ineens stond er dat ik de missie had gehaald terwijl ik het dus een soort van had opgegeven. Heel vreemd maar wel handig! Nu loop ik er weer tegenaan dat ik alle gitaren bij de buren al heb geprobeerd maar er komt steeds boven mijn sim zo'n rood rondje met een streepje erdoor te staan als ik op de gitaar klik. Ik heb inmiddels al 7 gitaren geprobeerd met diverse sims ( waaronder ook een artiest) maar ze weigeren er gewoon op te spelen. Wie oh wie heeft de juiste gitaar voor deze missie? En mag ik er dan even op spelen?
Speel je nog steeds? Welk level zit je nu? Ik heb even een Sims Freeplay-pauze. Dat doe ik eens in de zoveel maanden. Nu heb ik kortgeleden Sims 4 gekocht, dus daar ben ik nu voornamelijk mee bezig. Op mijn telefoon speel ik nu Smurfs Village. Ook geinig.
Ik ben weer begonnen . Ben lid van een Engelse FB-groep van de Sims Freeplay en zag voorbij komen dat er nu een quest is waarbij je lang haar kunt krijgen voor je Sims. Heel graag, dus gelijk spel weer gedownload, Cloudgegevens opgehaald en de quest gestart.
Ik heb slechts 1 lang haar kapsel kunnen verkrijgen. Je moest die kaart 9x volkrijgen voor alle kapsels. Maar nadat ik die kaart 1x volhad, kreeg ik hem niet meer te zien, ondanks dat ik niveau 6 al had. Vaag dus. Nu kun je een kasteel bouwen en elfjes krijgen/kopen. Maar mijn kasteel gaat me even 900.000 Simoleons kosten. Dat geld heb ik nog niet. Even doorsparen dus. Ben ook nog met dat winkelcentrum bezig. Wat ik wel gaaf vind, is dat ze nu onder de dekens slapen en sex hebben. Een goede aanpassing! Verder komt er in april een quest voor nachtkleding.