Sims freeplay

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door XmoonlightX, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In het begin met 1 of 2 Sims heb je het nog niet druk inderdaad.

Maar zodra je er meerdere hebt (ik heb er nu 15, maar had er zelfs op een gegeven moment 30!) word je zowat gek als er weer een Sim klaar is en "op je wacht". :p En ik ben zo iemand die ze zo snel mogelijk weer bezig wil hebben (geld verdienen he, LOL) :D. Dus dan hoor ik weer die "ploink" van mijn telefoon en dan denk ik: o jee, er is weer een Sim klaar!

Dus geniet nog maar even van die rust!

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb het hele spel eraf gedonderd, wat een onzin eigenlijk en er ging zoveel tijd inzitten!

3. Be Happy

Grappig en toevallig.

Heb het spel er sinds gisteren ook weer van mijn telefoon verwijderd. Ook omdat het zoveel tijd ging kosten. Dat begon me flink te irriteren.

Ben nu met Smurfs Village bezig, Paradise Island 2 en Best Fiends. Een stuk relaxter nu.

Kan best zijn dat ik over een paar maanden Sims Freeplay weer installeer. Kan de gegevens zo weer van de Cloud downloaden en verder gaan waar ik was.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier ook weer begonnen! Tijd terug gespeeld tot ie vastliep en ik ineens m'n hele voortgang kwijt was, grrrr. Nu weer een nieuwe poging. Ben was bij level 13, kan niet wachten om m'n baby'tjes naar peuters te laten groeien haha. die burendingen vind ik irritant, ik heb iets te veel buren met grote gebieden om alles te gaan afspeuren naar dat ene ding dat ik nodig heb...

6. Be Happy

Er komt volgende week weer een grote update, waardoor je oa balkons en kelders kunt maken en verder nog wat dingen om je huizen te verfraaiien/renoveren.

Ik wacht nog even weer met spelen tot ik er echt weer zin in heb!

7. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Weet iemand hoe je bij je buren met de brandweer kunt oefenen?

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Geen idee 😞

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De buren moeten een brandweer paal hebben staan.. Zo'n ouderwetse waar me de brandweerslang op aansluit :D

10. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik ben ook net begonnen met Sims Freeplay. Nu las ik ergens dat je ook bij buren opdrachten moet vervullen, maar ik ben via Facebook verbonden en speel op een Android tablet maar niemand van mijn Facebook speelt het. Is er ook een andere manier om buren te krijgen?

Deel Deze Pagina