okay ff gekke vraag. Ik heb altijd simd gespeeld en wil dit ook graag spelen. Waar moet ik zijn voor dit spel te spelen en heb je vrienden nodig ofzo Sorry als t eerder is vermeld in t topic maar heb niet alles terug gelezen
Is toch geen rare vraag?? Heb je een ipad.?? Want daar staat de app simsfreeplay op in de appstore. Bij android zal het vast hetzelfde heten.. Buren krijg je door op facebook in te loggen, of te delen via gamecentre..
ja als je aanmeld via facebook bij de partyboot in het spel , dan kan je zien welke mensen in je facebook dit spel ook spelen .
thnx. heb m gedownload! vind t wel jammer dat je meerdere personen moet spelen wil je verder komen in nivo's erg druk wordt t op deze manier. en hoe kan ik de status van beste vrienden upgraden naar geliefdes? of kan dat niet in t begin?
Hoe ver is iedereen nu? Ik zit inmiddels in level 35. Ben er nog steeds niet flauw van, alleen vreet het soms wel veel tijd om het energieniveau van elke Sim op peil te houden. Ben momenteel bezig met de missie van "vogeltjes voeren" (die komt dus na de missie van Senioren). Heb de paardenmanege ook al, maar ik doe er tot dusver niet veel mee. Verder probeer ik elke week de wekelijkse taken te behalen. Laatst had ik 10 sleutels (dus 10 wekelijkse taken) behaald. Ik kreeg toen o.a. een cadeaupakket met een mooi aantal LP's waar ik erg blij mee ben.
Heb het al een tijd niet meer gespeeld..idd die energie elke keer opladen!! Zucht, Ga zo maar eens even kijken haha
Die tafel kun je in de winkel kopen. Evenals de brandslag en dergelijke. Ik haal de missies nooit (paardenmanege,baby) je moet er altijd zoo veel geld voor hebben
Al mijn Sims zijn bijna dag en nacht sperziebonen aan het planten. Verder stuur ik mijn jonge Sims elke dag naar school wat ook weer geld oplevert.
Is dat de app? Ik speel het ook. Ik vind het zo leuk. ik voel me echt kinderlijk maar ik heb mijn eigen familie nagemaakt haha.
Ik ben even gestopt, want iedere keer als ik het spel op wil starten, dan geeft hij de melding dat hij een groot bestand moet downloaden alvorens ik weer verder kan spelen. Dat doe ik dan maar en dan zo'n kwartier later kan ik spelen. Dit gebeurde mij 2x per dag. Afgelopen maandagavond zelfs 2x binnen een half uur. Toen was ik er echt klaar mee. :x Had het spel er ook al eens afgegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar ik blijf af en toe die meldingen krijgen. Dus hier even een Sims-pauze (ze hebben vakantie LOL) en ik ben nu bezig met loombandjes en dergelijke maken.
Ik had dat laatst ook. Ik had geklikt op zo n ding waar je gratis levensstijlpunten vandaan kunt halen, ik moest dan een soort.cleaner downloaden. Door die cleaner moest ik ook steeds iets van 500 mb downloaden. Is er nog iemand die buren wil worden via Facebook? k moet voetbal oefenen bij de buren, heb weinig buren nog..
Wie o wie kan mij helpen... Ik moet een maaltijd eten tussen 18:00 - 24:00 dit heb ik al 1993736x gedaan en nog helpt het niet.. (Via koelkast, magnetron. Hoe moet dit dan wel?