Sims freeplay

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door XmoonlightX, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Mijn telefoon ging kapot, dus heb een nieuwe gekregen.
    Moet ik nu weer vanaf het begin beginnen? :(

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je je gamecenter opent op je nieuwe foon dan moet hij hem herkennen.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat doen jullie met de huizen van je sims? Bouw je die helemaal zelf en richt je ze zelf in of koop je altijd zo'n standaard huis?

Ik ben nog maar net begonnen, ik heb 1 gemeubileerd huis waar ik al mijn sims steeds alles in laat doen en voor de rest lege kavels. Als ik meer geld en LP te besteden heb, krijgen ze allemaal een echt huis.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het merendeel heb ik klaar gekocht. Ik heb eentje zelf gebouwd. Door je Sims dagelijks groente te laten verbouwen of naar hun werk te laten gaan, kun je veel geld verdienen. Ook het voltooien van weekopdrachten levert je LP's en geld op. Als je veel weekopdrachten voltooid hebt, kun je er leuke cadeaus in de cadeauwinkel voor krijgen oa een klein voorraadje LP's.

Zit nu ook in een Thanksgiving-missie. Kun je een "kalkoen houden" winnen. Wel grappig.

Kookmissie bijna klaar. Wel geinig dan krijg je een taak om de Sims aan tafel te roepen, maar als iedereen elders bezig is, komt er niemand en zit de Kooksim in haar eentje te eten en ze had zo haar best gedaan voor een lekker maaltje :p.

Maanden geleden was ik flauw van dit spel. Vond het veel te druk en het vrat tijd. Maar ik zorgde er dan ook voor dat alle Sims altijd rond dezelfde tijd klaar waren met hun ding, zodat ik 's avonds kon spelen. Maar dan was ik zo 2 uur bezig (heb 30 Sims). Nu doe ik dat niet meer. Ik heb het spel op mijn mobiel en als er een Sim klaar is, krijg ik een melding en speel ik even 10 minuutjes tussendoor. Veel relaxter en leuker!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik verdien ook redelijk veel geld en LP bij m'n buren. Ik heb er een paar die een huis hebben met alleen maar 80 huisdieren of zo. Dat tikt lekker aan. Heb nu 130 LP op lvl 14, dus das al redelijk. En iets van 250.000 geld.

6. Be Happy

Dat is ook handig inderdaad. Zo had ik dat ook gedaan (had ook een buur met een huis vol dieren. Is eigenlijk een buur die een cheat had gebruikt. Er zit tegenwoordig een maximum aan huisdieren wat je mag houden.)Ik zit nu in Level 36 met 1,5 miljoen Simdollars en 280 LP.

Zat bij een Facebookgroep Sims Freeplay Advantage. Daar kun je aan buren met cheats komen. Had het spel een half jaar niet gespeeld, dus had die groep inmiddels verlaten.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh ok! Ik wist dat niet, van die cheats. Maar wel handig dat ik buren heb die dat nog hebben :)

8. Be Happy

Zat ik aan het eind van die Kookmissie, kreeg ik als opdracht "Laat een Sim een dutje nemen op de bank."
    Zo gezegd, zo gedaan..... , maar ik kreeg maar geen melding "taak voltooid". Tot 3x toe geprobeerd, ook dutjes op bed. Maar niks was goed. Uiteindelijk de Sim maar zijn ogen laten dichtdoen op de bank en dat bleek wel goed? Vaag hoor soms die taken.

En de kalkoenmissie binnen de tijd voltooid. Ik helemaal blij. Dacht dat ik 1 gratis kalkoen zou krijgen/winnen met het voltooien van de opdracht binnen de tijd. Maar niks hoor. De gewonnen kalkoen komt in de woonwinkel terecht en je moet er alsnog 20 LP voor betalen. Dit soort dingen vind ik dan weer erg flauw.

Ik ben nu met een missie voor de peuter bezig. In het Clubhuis ofzo. Kun je een driewieler voor je peuter mee "winnen". Winnen tussen aanhalingstekens, want ook dat zal je wel weer LP's gaan kosten!

En toch blijf ik het een geweldig spel vinden, leuker als bijvoorbeeld HayDay (wat ik af en toe ook erg leuk vind om te spelen).

9. XmoonlightX

Ohhh dat had ik ook!!! Snapte er niks van!!

10. Be Happy

Waar zit iedereen nu?

Ik zit inmiddels in level 37. En ben net met de tovermissie begonnen.
    Wil ook nog dat restaurant bouwen zodat ik aan die missie kan beginnen, maar dat is me nog te duur.:p

Ben nu ook bezig mijn manege af te maken.

Heb inmiddels een stad met een waarde van 5,5 miljoen Simdollars.

Mocht iemand mij willen toevoegen, stuur me dan een PB. Ik geef je dan een link naar mijn Facebookpagina.

11. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik zit pas in niv 11.. :(
    Ik zat in 29, maar mn telefoon ging dus kapot.. en ik krijg het niet voor mekaar om het op mijn nieuwe telefoon terug te vinden..
    Beetje balen... alles weer opnieuw opbouwen :/
    Maar goed..

Die opdrachten zijn idd soms best vaag.. Ik had dat met dat dutje op de bank ook :p

12. XmoonlightX

Ik ben in level 28...
    30 sims, pff vind mijn 17 sims onderhouden al vermoeiend haha

13. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik zit in level 28, maar die stomme weekmissie geeft steeds opdrachten die ik nog niet kan doen! Heel irritant ... ik moet nu opletten in een badmeesterstoel op het strand, maar k kan het strand nog niet bouwen. Ik heb 20 sims, waarvan 2 peuters, binnenkort die maar eens laten opgroeien :)

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zit nu in level 20. Mijn stadwaarde is 1,3 miljoen.

Mijn spelletjes-facebook, wat ik hier eerder in het topic had neergezet, werkte opeens niet meer want Facebook dacht dat ik niet echt candycrush heette haha! Dus nu op m'n 'gewone' account. Als je vriendjes wil worden, stuur me ff een pb, dan kan ik je toevoegen.

Ik heb ook een spiegel, brandslang, voetbal, veiling dinges, modestudio en dat soort geneuzel dus handig voor de opdrachten ;)

15. Be Happy

Inmiddels begonnen met de restaurantmissie.
    Tovermissie net klaar. Nu in het bezit van een drakenei die over een paar uur uitkomt :D.

Ik vind kotsende Sims wat minder trouwens. Was net met die restaurantmissie begonnen, moest er een Sim over haar nek door vies eten wat ze op moest eten. Jakkes!

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Net level 36 gehaald. Ik ben begonnen met het bouwen van een restaurant en de tovenaarsmissie is bijna volbracht. Is er ook een andere manier om buren toe te voegen? Bijv. via gamecenter. Ik heb nml. geen Facebook. Een heleboel missie kan ik niet uitvoeren bij gebrek aan buren.

17. XmoonlightX

Gatver!!

18. Be Happy

Als je een Apple hebt, kan dat via Gamecenter.
    Ik heb Android en ben afhankelijk van Facebook.

19. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik moet de hulplijn van de woonwinkel bellen..

Alleen als ik via mijn telefoon bel, kan ik alleen telefoonlijn bellen.. Is dit het zelfde?

20. XmoonlightX

Staat er bij de telefoon niet de optie : bellen naar een woonwinkel bij??.

Hier weer als actie: op een glijbaan spelen en weer werkt deze niet :(

Deel Deze Pagina