Sims freeplay

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door XmoonlightX, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

LoveXx, je hebt PB waarin mijn Facebooknaam vermeld staat :D

2. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Als je vorig jaar ook de kerst editie van the sims freeplay hebt gespeeld dan heb je de kerststee nog in je inventaris lijst staan mits je hem niet hebt verkocht.

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Waarom zweeft magere Hein in een van mijn huizen rond? Hij maakt mijn sims bang. ;)

4. Be Happy

Je bent vast met de missie Levensdromen bezig of niet?
    Er gaat binnenkort een oudere Sim bij je dood......:(

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Levensdromenmissie is al afgerond. Ik heb nog iemand ouder gemaakt per ongeluk en die is nu blijkbaar aan het einde van d'r latijn. Krijg een melding dat ik haar moet laten gaan. Alleen is er nog een klein kindje, dus het druist tegen mijn gevoel in. Stom he? Het is maar een spelletje.;)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ahhh :'(

Maak je kindje gauw ouder dan!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Weet iemand welke slaapstand dit is??

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik dacht overwinteren. Google weet het sowieso, die heb ik al eens eerder dezelfde vraag gesteld :D

9. XmoonlightX

Ohh echt?? Haha dat heb ik nog nooit geprobeerd via google..
    Hoop dat dat het is, heb al veel slaapstanden geprobeerd , de sim die aan het overwinteren is, is bijna klaar

10. Be Happy

Ze hebben het over een heerlijke lange slaap, dus denk ook overwinteren. Is dat het niet, dan diep slapen.

Vind het best irritant dat Sims nu doodgaan. Vooral baby's worden snel groot. Na 2 dagen ofzo krijg ik al de melding of ik de babySim wil laten verouderen of niet. :(
    Kost me weer LP's om babySim baby te laten blijven.

Hebben jullie de Kerstmissie ook voltooid en de levende Teddybeer gewonnen? Ik wel :p. Wel geinig.

Gisteren iets doms gedaan. Had een lege kavel laten bouwen. Had er een huis op gefabriceerd, maar vond dat huis niet leuk. Dus voor de sloopoptie gekozen.......Nou, had ik dus niet moeten doen, want toen moest ik de kavel opnieuw kopen! :x
    Volgende keer beter kamer voor kamer zelf handmatig verwijderen en nooit weer kiezen voor de sloopoptie!

Iemand ook al Simcity Buildit geïnstalleerd? Ook wel leuk om te doen. Je ziet geen Sims, maar gaat een stad bouwen en je moet strategisch denken waar je het beste brandweerkazernes en energiecentrales kunt plaatsen om iedereen tevreden te houden en je stad groter te kunnen bouwen.

11. XmoonlightX

Ohh gaan ze dood? Stom, zo ver ben ik nog niet.. Babys heb ik niet, je kan er zo weinig mee haha

12. XmoonlightX

#172 XmoonlightX, 27 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2014
    Jaaaa het was idd overwinteren :D

Oh zuur behappy dat je dan weer opnieuw moet kopen :(

Ik ben nu met de peutermissie bezig, wat een lange opdrachten zeg qua tijd

Aangezien je tegenwoordig alleen maar kliekjes kan eten, laat ik mijn kok altijd koken en dan ziet het er zo uit :D

13. Be Happy

Als je de Missie Levensdromen voltooid hebt, gaan ze dood. Vond dat nog best ingewikkeld. Je moet elke Sim een Levensdroom toekennen die hij/zij moet vervullen. Anders krijg je geen Orb waar je het strand enzo mee kunt ontgrendelen. Was even puzzelen hoe ik die dromen toe moest kennen (eigenlijk heel simpel, via zo'n tabblad).

Ben nu met de nieuwjaarsmissie bezig.

14. XmoonlightX

Ah okay.. Nou ben benieuwd

15. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een fanatieke speler!

Iemand die de manege al heeft? Ik moet hem bouwen maar heb geen geld.
    Zucht...

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heb de manege al wel, maar dan moet je nog een heleboel rommel opruimen in verschillende velden voor je überhaupt iets kunt doen.

17. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Bij mij is de manage al een tijdje af. Ik heb ook iemand die paardacrobatiek doet.

18. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit wel een beetje vast eigenlijk...
    Eerst maar sparen. Heb meerdere task waarvoor ik iets moet bouwen/kopen gaat bij elkaar rond de 3.000.000 kosten.😭

19. Be Happy

Dat is bij het bouwen van het restaurant ook zo.

Hier nu met de dansmissie bezig. Je schijnt de dansvilla alleen met SP te kunnen betalen. En ik heb maar 9 SP. :(

20. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dat restaurant duurde ook lang. Heb er veel sims op gezet. Welke dansvilla bedoelen jullie?
    Hebben jullie het hollywoodbord al af? Het is echt een meerjarenplan.

Deel Deze Pagina