Als je vorig jaar ook de kerst editie van the sims freeplay hebt gespeeld dan heb je de kerststee nog in je inventaris lijst staan mits je hem niet hebt verkocht.
Je bent vast met de missie Levensdromen bezig of niet? Er gaat binnenkort een oudere Sim bij je dood......
Levensdromenmissie is al afgerond. Ik heb nog iemand ouder gemaakt per ongeluk en die is nu blijkbaar aan het einde van d'r latijn. Krijg een melding dat ik haar moet laten gaan. Alleen is er nog een klein kindje, dus het druist tegen mijn gevoel in. Stom he? Het is maar een spelletje.
Ohh echt?? Haha dat heb ik nog nooit geprobeerd via google.. Hoop dat dat het is, heb al veel slaapstanden geprobeerd , de sim die aan het overwinteren is, is bijna klaar
Ze hebben het over een heerlijke lange slaap, dus denk ook overwinteren. Is dat het niet, dan diep slapen. Vind het best irritant dat Sims nu doodgaan. Vooral baby's worden snel groot. Na 2 dagen ofzo krijg ik al de melding of ik de babySim wil laten verouderen of niet. Kost me weer LP's om babySim baby te laten blijven. Hebben jullie de Kerstmissie ook voltooid en de levende Teddybeer gewonnen? Ik wel . Wel geinig. Gisteren iets doms gedaan. Had een lege kavel laten bouwen. Had er een huis op gefabriceerd, maar vond dat huis niet leuk. Dus voor de sloopoptie gekozen.......Nou, had ik dus niet moeten doen, want toen moest ik de kavel opnieuw kopen! :x Volgende keer beter kamer voor kamer zelf handmatig verwijderen en nooit weer kiezen voor de sloopoptie! Iemand ook al Simcity Buildit geïnstalleerd? Ook wel leuk om te doen. Je ziet geen Sims, maar gaat een stad bouwen en je moet strategisch denken waar je het beste brandweerkazernes en energiecentrales kunt plaatsen om iedereen tevreden te houden en je stad groter te kunnen bouwen.
Jaaaa het was idd overwinteren Oh zuur behappy dat je dan weer opnieuw moet kopen Ik ben nu met de peutermissie bezig, wat een lange opdrachten zeg qua tijd Aangezien je tegenwoordig alleen maar kliekjes kan eten, laat ik mijn kok altijd koken en dan ziet het er zo uit
Als je de Missie Levensdromen voltooid hebt, gaan ze dood. Vond dat nog best ingewikkeld. Je moet elke Sim een Levensdroom toekennen die hij/zij moet vervullen. Anders krijg je geen Orb waar je het strand enzo mee kunt ontgrendelen. Was even puzzelen hoe ik die dromen toe moest kennen (eigenlijk heel simpel, via zo'n tabblad). Ben nu met de nieuwjaarsmissie bezig.
Hier ook een fanatieke speler! Iemand die de manege al heeft? Ik moet hem bouwen maar heb geen geld. Zucht...
Heb de manege al wel, maar dan moet je nog een heleboel rommel opruimen in verschillende velden voor je überhaupt iets kunt doen.
Zit wel een beetje vast eigenlijk... Eerst maar sparen. Heb meerdere task waarvoor ik iets moet bouwen/kopen gaat bij elkaar rond de 3.000.000 kosten.😭
Dat is bij het bouwen van het restaurant ook zo. Hier nu met de dansmissie bezig. Je schijnt de dansvilla alleen met SP te kunnen betalen. En ik heb maar 9 SP.
Dat restaurant duurde ook lang. Heb er veel sims op gezet. Welke dansvilla bedoelen jullie? Hebben jullie het hollywoodbord al af? Het is echt een meerjarenplan.