Een nieuw spelletje! De bedoeling is om foto's te plaatsen, die je voor dit spelletje ook echt zelf maakt. Dus geen plaatjes van internet halen en geen foto's uit de oude doos, maar foto's vers van de pers! Het lijkt me leuk om het in de persoonlijke sfeer te houden, maar dan natuurlijk wel zonder herkenbare personen er op. Wie de foto plaatst, mag de volgende opdracht geven. Ik trap af: Maak een foto van... de schoenen, die je nu aan hebt.
Vanmiddag al warm gegeten, dus nu zometeen broodjes. Volgende... Maak een foto van... je mooiste kamerplant.
Leuk spel hihi. Dit is onze enigste kamerplant whaha.. Ik ben niet zo goed in water geven, dus alles gaat hier heel snel dood. Show een foto van het plekje in huis waar je het vaakst zit!
Hahaha ik ook! Dit is de plek waar ik het meest zit. Maar een foto van... de binnenkant van je voordeur.
dit is de binnenkant van onze voordeur... Bekijk bijlage 452577 maak een foto van ... je tv meubel/tv kast.
Ja dan moet je er eentje overslaan, hè Een foto van een bloem in mijn tuin. Maak een foto van... de verlichting op de gang.
Dat ziet er gezellig uit, LiLaa! Ik sla even over. Geen tijd om foto's te maken en mijn kledingkast is ook niet echt om mee te pronken
Dank je! 😊 Niemand plaatst foto van zijn kledingkast 😂 is het zooo rommelig dames? 😂
Whaha manlief ligt nog op bed, rolluiken dicht. Mijn kast kan ik niet helemaal op de foto krijgen, dan moet ik op bed gaan staan.... Jouw laptop of desktop!