Wie heeft deze telefoon en hoe bevalt het? Ik mag mn abbo verlengen en overweeg om deze telefoon te nemen ivm het formaat. Voor mn werk mail en internet ik veel mobiel en dan lijkt me dit ideaal. ben benieuwd naar ervaringen.
Ja, heb hem sinds twee maanden, kan niet anders zeggen dan een TOP telefoon!! supersnel, handig en mooi design, (heb de witte uitvoering) ontzettend scherp beeld, je kunt er goed rtl gemist op kijken of youtube, hij geeft foto's super mooi weer. Enige kleine minpuntje is de knop om hem standby te zetten zit op een voor mij onhandige plek. rechtsboven en daar houd ik hem vaak vast. hij is wel groot, dus je kunt hem niet in je broekzak meenemen, daar moet je wel echt rekening mee houden. Ik gebruik hem zelf veel thuis en op school via Wifi. ben echt dik tevreden. Zou zeggen: doen!
klinkt goed, dankje. Ik heb nooit wat in mn zakken ( als ik al zakken heb) dus dat is geen enkel probleem. Zit er nog verschil in wit en zwart of is het alleen de kleur?
mijn vriend heeft die ook en ik hoor hem ook alleen maar positief haah en soms als mijn telefoon leeg is pak ik de zijne en ik wil hem dus ook zodra ik weer een nieuwe telefoon mag;D
nee hoor er is geen verschil tussen zwart en wit, net wat je mooi vind! Mijn man zei gister wel dat er binnenkort een nieuwe versie uit komt van de Note, misschien even kijken of je daar nog meer aan hebt? heb er verder geen verstand van hoor haha, veel plezier met je aankoop in ieder geval!
Ik heb de Note nu ongeveer 3 maanden, en ik ben helemaal verkocht! Superbeeld met filmpjes kijken e.d. Geen haperingen bij b.v youtube, wat op onze laptop nog weleens voorkomt. Als ze hem zien krijg ik altijd opmerkingen over de grootte, maar als ze hem eenmaal hebben bekeken dan staan ze ervan te kijken wat voor supertelefoon het is. Ik zou zeggen: DOEN!
Als je geen probleem met het formaat hebt is het een hele fijne telefoon! Mocht je evt een maatje kleiner willen dan voor de s3 gaan want die is nog veel sneller!
ik heb hem ook! Geweldig is ie wel groot, dat klopt maar lekker snel en ik lees er veel boeken op, uitzending gemist enz. en je kan lekker typen zonder dat je constant de verkeerde letter aanraakt.
Ik heb hem ook! Echt een super ding! Als je hem niet in je broekzak meezeult dan zeg ik: DOEN!! prachtig beeldscherm waarop je alles goed kan zien. Ik kan eigenlijk geen minpuntje bedenken, ja oke, de batterij gaat snel leeg, maar dat hebben alle toestellen tegenwoordig
Als je foto's wil nemen met de camera aan de voorkant, dus van jezelf, heb je dan nog wel goed grip op de note?? Ik heb soms al moeite met de s2 van mijn vriend om, én de telefoon vast te houden én de knop in te drukken om een foto te maken! Ik twijfel heel erg tussen de Note en de s3 en ik kan de knoop maar niet doorhakken!