Huh? Grappig. Staan ze er nu nog? Wat is je huiswaarde, dan kan ik je makkelijker vinden tussen die andere 600 buren. Ventilator en huisbeveiliging bestaat toch niet eens in het Sims Social spel, of heb ik wat gemist?
mijn huis waarde is 99 en naam is lanitanl nederland heb alles verkocht, behalve de tafel die staat in de badkamer en de beveiligging staat in de kamer met pc en keyborad, tegen de muur. het is een klein zwart kastje.
Dit spel is echt verslavend,heb het gisteren middag en vandaag niet kunnen spelen,werd er saggerijnig van hahah! Heb mensen toegevoegd die een link hebben neergezet. Gaat bij mij wel langzaam,maar ach ik ben bezig hihi
Thanks hihihi.. ik ben nog newby dus geen idee hoe het allemaal werkt.. had al mijn badkamer spullen verkocht en dacht koop wat ik mooi wil maar wist ik veel dat je daarvoor nog weer andere dingen voor nodig had hihihi dus nu ga ik elke keer maar bij iemand anders naar de wc
hihih wie ben jij op fb dan zal ik je wc even komen schrobben ik heb weer een wc hoor hahahah alleen niet de gene die ik wou dus nu nog 1 kopen en die andere maar even bewaren totdat ik heb wat ik wil
ja geluk, super bedankt was al dagen aan het zoeken en kon het maar niet vinden en dan is he zo simpel