Ik zit met een probleempje. Ik heb al een paar dagen een kamer gemaakt, gereed om te bouwen. Maar elke keer als ik op BUILD klik, geeft ie een fout (we've hit a snag) aan en gaat ie opnieuw reloaden Heeft iemand dit ook eens gehad?
Ja klopt! 6x6! wat heb jij eraan gedaan? ik kan nu bijna geen opdrachten doen, want er zijn geen stenen te koop voor een andere opdracht..
Dank je Yenolah, Mijn engels is alleen erg slecht, gelukkig hoef ik niet te vertalen, de kamer staat er ineens.. Iemand die mij nog moet toevoegen? PB maar!
Hey, er zijn twee nieuwe plantjes om te planten. De bloem geeft 3 energie en de kerstboom geeft kerstballen.
hb een probleem..ik moet een writing skill afmaken voor een taak...maar die heb ik allemaal al af! Hoe kom ik er nu aan? zodat hij die af maakt?
Alle soorten computers of idd typmachines kun je gebruiken. Als je die allemaal al hebt gedaan dan klik je gewoon het aantal keer op een willekeurige writing skill die je dus al af hebt. Dan telt het wel mee voor de opdracht, maar niet meer voor andere punten.
Heb ik jou nou weer tussen mijn buren staan? Ik weet het niet zeker Voor mensen die nog een buurtje willen, pb maar
thx de typemachine werkte!! Nu nog een ander probleem, je kunt dingen aan vreinden vragen he..maar asl ik op die knop druk vraag aan vrienden...dan doet ie niets........gisteren nog wel! Is er iemand die dat ook heeft?