700 simoleons: The Sims Social op Facebook | Facebook 5 energie: The Sims Social op Facebook | Facebook
300 social points: https://apps.facebook.com/thesimssocial/feed?pf_feed_token=7afd9b30d81bf5cd42a5e0e8751786a84fcac3af6e11afbb0a9d54d335bf8d7ad722faec8561ac8bd8ea3c46786f8f397743e37a2dff828ce276aaed4953c92b514e472da4e8809633b5898c51b489c3&pf_fsig=9c977d83931cb104ba74c2eb856044ec&pf_ref=x1035&pf_feed_type=3 100 social points: The Sims Social op Facebook | Facebook 3 energie: The Sims Social op Facebook | Facebook
Wil iemand bij mij klikken ? Claire Thompson 152 K (ik ben een man) Deze moet ik nog 2x hebben: Crime Reports. thnx
Volgens mij mis ik nog een aantal van jullie als vrienden. Delicate Cakes | Facebook Voeg mij maar toe als je mij nog niet hebt
Ja dat zeggen meerdere mensen...gekke is dat mijn 2 dochters van 17 ook op FB zitten en de ene ziet het wel en de andere niet...snap er niks van.....
Hoi, druk druk druk hier. Ik zal vandaag ff over al jullie paginas snuffelen of er iets te helpen valt. 2012 simoleons (via email): The Sims Social op Facebook | Facebook 3 muse: The Sims Social op Facebook | Facebook
Oke ik heb even wat veranderd....sommige dingen stonden op custom en snap niet waarom maar goed heb het veranderd. Yenolah....bedankt !!
Het zal met je instellingen te maken hebben, als je het alleen zichtbaar hebt gemaakt voor mensen die je in een bepaalde groep hebt. Maar vraag me niet hoe je dat kan aanpassen. Ik heb nu ook FB tijdlijn. Ik dacht leuk, even uitproberen, maar ik vond het niks. Nu kan ik echter niet meer terug naar mijn oude layout
Yenolah ...op internet zijn er verschillende manieren beschreven hoe je terug kan....op FB staat het jammer genoeg niet en ik weet niet zeker of het werkt want ik ga echt niet naar die nieuwe layout want ik hou niet van veranderingen....Maar dit staat er o.a. Follow these Steps to get OLD FB Back: Log into your Facebook Account. Click on Account (Top Right), Click on Account Settings, and under Deactivate Account click deactivate. After your account has been deactivated. Log back in after 10 minutes, and you should have the old Facebook. So basically, deactivating it for at least 10 minutes can get you your Old facebook back. How to get the old Facebook back? - Kamran Web Blog Switch back to old Facebook profile page layout
dan moet ik dus mijn hele fb account deactiveren? Ook al is het tijdelijk? Laat dan maar. Ik ben bang dat ik al mijn spelletjesvorderingen kwijt raak. Ik ga er maar aan wennen dan.
Hier ook een verslaafde Sims Social speelster....zoek nog vrienden, want zo schiet het niet heeeel erg op! PB me even als je me toe wilt voegen Is ook wel fijn dat ik weet wie mijn vriend word!