Pffff heb gewoon geen energie meer in de avonduren om te spelen Zal van het weekend weer eens een poging wagen... en al jullie verzoekjes accepteren
Oh man, ik blijf bij 2 quests hangen omdat mijn "vrienden" niet reageren!! Klikken jullie hier ook voor elkaar??
Ja, hoor wij klikken ook voor elkaar. Je mag mij altijd toevoegen als vriend. Delicate Cakes | Facebook En dan gewoon hier vragen als je wat nodig hebt
Nou, gedaan, dank je! Ik heb op mijn prikbord de vraag staan naar Metamaterials en iets met Sooo popular.. de eerste heb ik er nog één van nodig en de tweede 2 stuks. Ik zal je meteen vragen om te helpen bouwen aan mijn kamer die al zo lang in aanbouw is.. Kan ik ook voor jou aan het klikken??
Heb voor je geklikt hoor En ik zal mijne even uppen op mijn prikbord. Heb inderdaad nog wel wat kliks nodig.
Haha, klagen op customer support helpt Ik heb 18 SimCash gekregen om de stap over te slaan (en heb ik dan uit dank ook maar gebruikt, hoewel ik net eindelijk 2x gras kon knippen)
Oeps, ik had over deze post gelezen. Ja, ik klik wel eens spontaan en zeker als iemand dat hier vraagt, maar ik weet soms echt niet welke naam hier bij welk FB account hoort Je kan me toevoegen hoor: Carina Stroo Cloeck | Facebook
Misschien een idee om een afgeschermd forum aan te maken..dan kunnen we die delen! Ik heb nl niet zo zin dat "bekende" op mij klikken en dan weten wie ik ben hier op zp. Maar Sim Social vriendjes wil ik dan weer wel...hahaha
@Tullie, zijn wij al fb vriendjes? Stuur me anders maar een pb. Ik wil liever ook anoniem blijven hier hoor
Nou niet hier op ZP, maar je kunt wel een afgesloten forum starten. En via ZP PB het wachtwoord doorgeven...dan weet je precies wie er op het forum zit en kan je met je FB naam op het afgesloten forum. Snap je het nog? Beetje warrig geloof ik
ja ik weiger ook te kopen haha , maar hoe kom jij aan zoveel simoleons heb? heb je een geheime code ervoor ? haha bij de sims vroeger op de pc had je diewel
Ik ben de tel kwijt met buren, maar het zijn er zeker over de 500. Na de Japan weken is er een tijdje de Teru Teru Bozu als gift in de lijst geweest en die kon je dan verkopen voor 200 simoleons per stuk. Ik heb met het geven en krijgen hiervan aan zoveel buren ruim 700.000 simoleons verdiend.
Hebben jullie dat nou ook, dat t spel overdag vele male beter werkt dan savonds? Heb vaak dat t savonds zo hapert...irritant!