ik wil jullie vertellen dat ik HET middel heb tegen poepvlekken in rompers, alles gaat eruit Beckmann PREWASH VLEKKENSPRAY van de kruidvat
jep, ook bij de 2e x wassen als het niet gelukt is, insprayen en tijdje laten intrekken en weer wassen
ik heb er niks van gemerkt op roze, dus ik denk het wel, maar wellicht dat je het even moet proberen op iets wat niet zo kostbaar is met zwart of donkerrood heb ik geen ervaring
Nou, na een paar weekjes aanmodderen met dunne poep en niet goed zittende luiers is dit wat ik nodig heb! Thx voor de tip!
Aah daar hebben we wat aan! Had ik eigenlijk een week of 2 eerder moeten hebben, toen was zoonlief aan de diarree Maar ja, 'oude' vlekken gaan er dus ook uit Ikke KOPEN!
Werkt t ook op ingedroogde wortel/tomaat of bananenvlekken?? Ik heb zelf ook goede ervaring met Dasty vlekkenspray ( te koop bij de wibra!)
ik weet niet of hele oude vlekken eruit gaan, ik was vrij snel, maar dus wel na een 2e keer bijv. ik weet niet of het eruit gaat als je het al een hele lange tijd hebt liggen, dat moeten jullie maar ff proberen en hier melden
Ik smeerde de kleertjes met ossengalzeep in en deed ze daarna in de was. Mijn dochter had vooral erg last van borstvoedings spuitpoep. Die gele vlekken gingen alleen met ossengal eruit. Overigens gaan ook de spaghettivlekken op een wit rompertje er makkelijk uit met ossengal. En is kleurproof.
Bij bloedvlekken moet je vooral zo snel mogelijk in koud water te weken zetten. Warm water doet bloed stollen en dan krijg je het er nooit meer uit, maar met koud water dus wel... Daarna op de normale manier uitwassen en dan is het weer schoon. Die vlekkenspray morgen maar eens halen en proberen. Hier naast BV-spuitpoep ook afgelopen jaar tweemaal flinke spuitdiarree door een darmbacterie. Toch eens zien of ik die vlekken er alsnog uit ga krijgen...