Ik zoek ideeen voor tijdens een trouwfeest!

Discussie in 'De lounge' gestart door pina123, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hallo Dames,
    Mijn beste vriendin gaat binnenkort trouwen, nu willen wij het feest tot iets heel speciaals maken.
    Wat te doen? En wat is een leuk kado, en hoe verpak je dat leuk?
    Ik heb al hele leuke canvasdoeken gezien met JA erop en de beide namen en datum (errug leuk)
    Maar ze willen het liefst wat bonnen (wat is leuk om weg te geven?)

Ze willen geen oudbollige stukjes, maar heeft iemand nog een leuk idee om de gasten toch te laten anticiperen in de avond?
    Alvast bedankt voor je reactie en het meedenken!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat ik echt heel leuk vind, is dit:

Aan het eind van het feest alle mensen tegelijk naar buiten laten gaan (natuurlijk behalve de mensen die eerder naar huis gingen, hihi).
    De mensen vervolgens een heliumbalon geven met daaronder een touwtje en daaraanvast gebonden van dat 'sterretjes-vuurwerk'.
    Allemaal tegelijk aansteken en los laten.
    Gegarandeerd succes!!!!!!!! Super romantisch einde van het feest!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Van die wens ballonnen (moet je aansteken) die je dan 's avonds de lucht in kan laten gaan, kunnen alle gasten er van te voren een wens op zetten.

Cadeaubonnen:
    - hightea
    - musical
    - weekend weg parijs/ brussel
    - beautydag/ kuuroord
    - dinershow
    - parachutesprong

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    meisje0123: haha bijna zelfde idee!

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student

Bedenk hiermee wel dat je op sommige plaatsen hiervoor een vergunning moet aanvragen. Worden meestal afgewezen bij dicht beboste gebieden of plaatsen met veel hoogbouw.

:)

6. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Leuk idee met die helium ballonnen! Zit ook te denken aan van die bonnen dat iedereen (of die dat wil) een bon inlevert wat ie voor ze een keer wil gaan doen. Bijvoorbeeld afwassen, of een uitje of de heg snoeien.. En dat je die later kunt inleveren.
    Alleen ben ik bang dat dat niet van de grond komt zeg maar.. Iedereen vult wat doms in en vervolgens doen ze er niks mee..

7. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Haha, errug chic (zou het zelf leuk vinden) maar weet nu al dat dit niks voor hen is!!:D
    Nog meer ideeen?

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat ik een heel leuk idee vind.... (ben zelf ooit getrouwd geweest en had dat toen ook, )

Weg werp fototoestellen, op het feest savonds, overal neer leggen, een paar op de tafels, paar bij de ingang , zomers buiten, bij de toiletten.... dat iedereen random fotos kan schieten, wij kregen hierdoor echt de aller aller leukste foto's! echt zo spontaan, heb me kapot gelachen! We kregen de toestelletjes achteraf allemaal kado.... echt een geweldig leuk idee vond ik dat!!

Liefs Muis :)

9. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Wij hebben bij mijn vriendinnetje haar wc deur van thuis meegenomen en die laten beschrijven door de gasten! Best grappig om nog steeds te lezen na 5 jaar.... maar dat is meer voor na het feest.

Tijdens het feest heb ik wel eens gezien dat ze de voorletters van het bruidspaar hadden met waxinelichtjes (op een plaat hout) was ook wel speciaal en mooi.

10. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Mickey80@ Ja dat soort ideeen zoek ik!!

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Wij hadden laatst voor het bruidspaar het verzoek gekregen om iets van je eigen serviesgoed te doneren, zodat ze als ze samen woonden een nieuw servies zouden hebben, het was een enorme leuke bonte verzameling van borden bekers en bestek geworden. Dat was erg grappig.

12. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Bij ons deed de DJ wat dingen om mensen de dansvloer op te krijgen.

Wat cadeaus betreft: zelf waren mijn man en ik gewoon erg blij met geld en praktische cadeaubonnen, omdat de bruiloft al zo duur was geweest. Onze besten vrienden hadden een megagrote envelop geknutseld met een foto van ons er op als postzegel. Daar konden mensen de envelopjes met geld in doen.

Qua bonnen zou ik denken aan:

*Ikea
    *Bioscoopbonnen
    *Douglasbon

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Qua bonnen vind ik VVV bonnen het beste want die kun je in ontzettend veel (soorten) winkels inleveren!

En wat betreft de gasten laten meedoen met de avond ..tja, als zij zelf al aangeeft dat ze niet van stukjes houdt, zou je je kunnen afvragen of ze het uberhaubt wel leuk vindt als er 'iets' wordt gedaan...of dat ze gewoon een super leuk feest wil en geen 'gedoe' om het maar zo te zeggen. Ik had ook aangegeven dat ik geen stukjes wilde en was ook super blij dat er verder niks gedaan werd want ik houd daar gewoon niet van! Wilde gewoon een topfeest met een hoop drank en gefeest en geen gedoe om het 'leuk' te maken..snap je?!:D

xxx

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja ze vinden bijvoorbeeld de aankleding met harten ballonnen wel leuk e.d. maar ze willen gewoon geen stukjes.
    Er is een band bij dus dat is verder goed voor de music!
    Maar ik zoek van die leuke dingen zoals hun naam met waxinelichtjes neerleggen e.d.!

Deel Deze Pagina