kleine plurk vindt brood met zon sesamzaad randje erg lekker. maar zit me net te bedenken. mag dat wel? kan er niks over vinden eigenlijk?
Lijkt mij wel, maar zeker weten doe ik 't ook niet. Milan vindt het ook heerlijk en die eet het dus ook regelmatig.
Als hij er geen last van heeft gewoon lekker geven! Van brood met pitten en zaden en fruit met pitjes wordt geadviseerd vanaf 1 jaar, omdat ze die nog niet helemaal kunnen verteren. Niet teveel van geven dus. Vind je ze terug in de luier? Zo niet; dan worden ze dus gewoon verteerd!
nee vind van alles terug maar geen zaad hahaha. ik weet al wel waar ik mee in de war zat. met maanzaad. daar is iets mee met papaverbollen ofzo. nou ja snap ik ook niet helemaal maar dat geef ik voor de zekerhied maar niet. bedankt weer hoor
Maanzaad bevat sporen van de actieve stoffen in opiaten en kan dus redelijk veilig gegeten worden. Tests die naar het gebruik van opiaten kijken, reageren ook op het gegeten hebben van maanzaad. Van maanzaad kun je ook waanbeelden krijgen, door de actieve werking van de bestanddelen, die ook in papaver zitten.
ja dit had ik idd ook gevonden. snap het niet helemaal maar heb geen zin in waanbeelden. ben al wazig genoeg van mezelf.
het is alleen wel zo dat als je maanzaad eet dat je een positieve drugstest kan krijgen, weet ik toevallig van mijn vriend. hij werkt bij defensie en daar doen ze steekproefgewijs drugstests en als je dus maanzaad eet heb je een probleem haha.
hahaha echt waar joh! moet je ook maar weten. heb je net een half brood met maanzaad op en dan ..... haahahha