Hallo, Een van deze dagen ga ik vast een voedings bh kopen. Nu zou ik graag een voorgevormde willen. Hebben jullie daar ervaringen mee? Hangt het niet in de weg tussen jullie en de baby? Waar hebben jullie de bh gekocht? Groet Erica
ik heb hele goede ervaring met de voedings BH van Noppies. Ze verkopen hem bij Prenatal. Het is meer een soort sportBH maar lekker stevig, lubbert niet uit en is erg makkelijk vast te klikken/ los te maken. Wat bedoel je met voorgevormde? Dat er een vulling ofzo in zit? Lijkt mij niet echt lekker, denk dat het dan inderdaad in de weg hangt. En mijn ervaring is dat ik tijdens mn zwangerschap al grotere borsten had, maar nu met voeden nog meer.... Die van Noppies geven mij echt veel ondersteuning!
Ik heb twee hele fijne voedingsbeha's van de Otto, een setje met een roze en een witte! Heel stevig, en dat blijven ze ook in tegenstelling tot die van de Hema waar na twee keer wassen de vorm al uit is...
Ik heb tot nu toe geen voorgevormde voedingsBH gezien (ook niet echt gezocht, dus mss daarom). Lijkt me niet handig. Ik heb zelf niet echt grote borsten, maar zelfs bij mij scheelt het wanneer ik volle borsten heb en wanneer uit gedronken is. Bij grote borsten heb ik gehoord dat die verschil nog groter is. Dus als het voorgevormd is, is het of voor de voeding of na de voeding niet meer passend lijkt me?