Schrijven van een dagboek.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dinh, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een dagboek naar ons wondertje. Het is niet zomaar een dagboek, het is niet zoiets als je kunt kopen, waarop je je gewicht op gaat schrijven, wat je hebt gegeten en al die andere zaken.

Nee, ik schrijf momenteel hele brieven aan de baby, zo ben ik ongeveer klaar met het beschrijven van de familie aan mijn kant. Wie zijn opa, oma, wie zijn de ooms, wat zijn de hobby's wat voor werk doen ze, etc. Natuurlijk ook met foto's en dergelijke en natuurlijk beschrijf ik ook hoe de zwangerschap verloopt.

Eigenlijk alsof het brieven zijn naar een familielid. Wat ik eigenlijk wel heel moeilijk vind, is de reden waarom we opnieuw zwanger wilden worden. Ik wil namelijk, dat het niet overkomt, alsof het wondertje een vervanger is van Hayley, maar een uitbreiding van ons mooi gezinnetje. Maar goed, dat is mijn uitdaging en dat komt vanzelf wel een keer goed.

Zelfs de gedachtengang en eerste brainstormronde van het kiezen van namen voor jongens en meisjes heb ik beschreven en in een verslag gegoten. En toen kwam ik er achter, dat de eerste jongensnaam die we riepen, het waarschijnlijk ook gaat worden als het een jongen wordt (Fabian, naar Fabian Cancellara).

Maar wie houdt er ook zoiets bij? Ik wil het bij de zwangerschap, maar ook daarna nog gaan bijhouden. Om het ergens in de tienerjaren hem cadeau te geven.

Deel Deze Pagina