Mischien kan jij mij helpen.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 22 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben ongeveer 20 mei overgestapt van de prik pil naar de gewone(micronigon30).
    Vanaf een week tot 2 weken geleden heb ik allerlei klachten zoals:
    Pijn aan mijn borsten, moe , af en toe duizelig, opgebazenbuik, en een keer een (druppel/slijm) witte afscheiding.
    en eergisteren heb ik een keer roze (minimaal) afscheiding gehad (innesteling mischien?)
    Heb vorige week een test gedaan en die was negatief. kan ik toch zwanger zijn?
    Of is het door het schakelen van de ene pil naar de andere pil?
    Ik hoop dat jij mij wel duidelijkheid kan geven, want ik wordt alleen maar radeloser.

Alvast bedankt
    Scootermuis.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan zeker zijn dat je heftig reageert op het overstappen van de ene pil op de andere. Er gebeurt dan veel op hormonaal gebied in je lichaam, en je lichaam reageert daar op. Als je een test hebt gedaan die negatief was, dan ben je niet zwanger. Blijf je deze klachten houden, test dan over een week nog een keer en raadpleeg anders je huisarts.

Mirjam

3. Niet meer actief

ja ik heb mijn huisarts dat al gevraagt, maar ik voel me dan erg tot last als ik er nog een keer mee kom.
    Maar waar denk je het meeste aan.

een zwangerschap of de overstap van de pil.

Gr scootermuis.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik denk eerder aan de overstap van de ene pil op de andere. Dit vanwege de negatieve test.

Mirjam

5. Niet meer actief

Dank je voor je reactie.

Ik wacht nog een weekje af en test dan nog een keer en dan zien we wel.
    maar in iedergeval bedankt.

Gr scootermuis

Deel Deze Pagina