Ipad (evt andere tablet)?

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, May 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We waren zondag bij schoonmoeder op bezoek. Die heeft nu een ipad2. Ze liet zien wat hij kon en ik heb er ook even op rondgeneusd en ik moet zeggen wat een fijn ding.

Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de ipad.
    En een andere tablet welke aan te raden is?

Ik moet zeggen dat ik nu echt de ipad in mijn hoofd heb. Is dat hij zo duur is dat ik die niet zo aanschaf.

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Wij hebben ook de ipad 2.
    Ik moet zeggen ik vindt hem super fijn.
    En maak er veel gebruik van.

Mijn schoonvader heeft de sony tablet, maar ik moet wel zeggen dat ik de ipad fijner vindt werken.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben een Ipad 1 en een Ipad 2. Beide bevallen uitstekend! Leuke apps voor te krijgen (ook heel veel gratis), makkelijk in het gebruik (zeker met mijn losse siliconen toetsenbordje erbij voor in gesprekken/vergaderingen waar ik aantekeningen wil maken), hoge hebbeding-factor.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    wij hebben een samsung galaxy tab 10.1 erg fijn ding ook fijn als je een android telefoon hebt werkt allemaal goed op elkaar

5. Ellen291982

Wat kost evt zo'n toetsenbordje?

6. Ellen291982

Wat heb je hiervoor betaald?

7. Bri

Bri Niet meer actief

Toetsenbordje heb ik voor 60 dollar gekocht (was in de VS). Heb ze ook bij mediamarkt gezien, maar niet naar de prijs gekeken omdat ik 'm al heb.

Heb je op zich niet nodig hoor, een toetsenbord, alleen ik kan gewoon niet typen op zo'n beeldscherm (typ altijd blind en dan moet ik de toetsen kunnen voelen).
    Voor 99% van de apps heb je geen toetsenbord nodig.

Overigens denk ik dat ninja2 een goed punt noemt: als je een iphone hebt zou ik zeker de ipad aanraden, maar als je een android telefoon hebt zou ik voor de galaxy tab gaan. Kun je veel apps op beide apparaten gebruiken.

8. Ellen291982

Nu ik de ipa heb gezien en gevoeld vind ik het ook lastog om open te staan voor andere tablets haha.

Maar keek wat folders in die deze week er waren en daar stonden 2 andere merken tablets in die duurder waren (normaal nu iets goedkoper) als de ipad.
    dacht dat de ipad het duurste zou zijn.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Je zou ook kunnen proberen een Ipad 1 aan te schaffen, evt gebruikt via MP of zo. Wij hebben dus beide, en in de praktijk vind ik nou niet echt dat de 2 veel beter is dan de 1.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    399 maar nu is ie volgens mij wat goedkoper geworden omdat er een 2 aankomt

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik zou alleen nooit voor van die intertoys dingen gaan haha

12. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    iPad! Helemaal blij met de onze (en onze dochters ook haha). Gebruik zelfs de laptop eigenlijk helemaal niet meer, veel handzamer zo'n tablet.

13. Ellen291982

Ik heb beide telefoons niet:):)
    Ik heb nog zo'n simpele.
    Ik heb nu een laptop maar die is niet altijd even best meer (meerdere toetsen die het doen bijv) niet zo makkelijk dus. Voor wat mijn man ermee wil doen wel goed te doen (foto's bewerken).Kan er nog wel mee hoor mocht de ipad nog moeten wachten maar kijk wel rond nu.
    Ik wil daarom wel graag een ipad. Daarop kan je ook gewoon op internet en liedjes luisteren. Dat doe ik er eigenlijk op en spelletjes soms. Vandaar! Dus dit zou zijn ipv een laptop

14. Ellen291982

Dat lijkt me ook. Erg handig.
    Emam mocht ook even een spelletje spelen op de ipad. Ze vond het erg leuk:D

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb de iPad 2, er is inmiddels ookal een 3 dus de twee is nu goedkoper. Ik was een flinke Apple hater maar kan inmiddels niet meer zonder mijn iPhone en iPad Hahagahahaha. Mijn man heeft heeft een android tablet ( geen goedkope maar weet het merk niet en hij is nu niet thuis) maar het is wel een groot verschil. Formaat, zwaarte, snelheid enz

16. Ellen291982

\

Nee idd die leken me een beetje speelgoed dingen eigenlijk

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ze lopen steeds vast enz niet grappig haha

18. Ellen291982

We hebben via mp gekeken en ik moet zeggen dat daar de prijzen echt hoog zitten. Ik kijk naar de 16gb want dat is hoog genoeg (sluis foto's ed over naar externe harde schijf). De prijzen verschillen te weinig voor wat ik nu zg. Koop ik liever een nieuwe met de garantie.

Kan je me vertellen wat het verschil is tussen de 1 en 2?

19. Ellen291982

De ipad is dunner toch?

Zag idd dat er een ipad 3 is. Wel mooi dat de tweede dan wat goedkoper is. Hoef niet gelijk de derde te hebben.
    Ik had verder nooit wat met Apple. Geen hater net als jij maar had er niks mee haha! Maar die ipa vond ik toch wel erg cool.

En dan dat spelletje met die logo's verslavend:):D

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #20 SyrianBeauty, May 16, 2012
    Last edited: May 16, 2012
    Ipad is leuk maar het is jammer dat hij geen flash heeft waardoor je niet op sommige websites kan komen :(

Maar me man beweert dat er binnekort een nieuwe html versie komt voor websites waardoor flash niet meer nodig is/gebruikt word. Ik hoop het :)

Ipad is ook leuk voor kinderen, mijn dochtertje van 1 spelt het ipawn vissenspel helemaal zelf. Ze hebben het zo snel door hoe alles werkt :)

Share This Page