Sinaspril Vloeibaar....

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier sluit ik me bij aan!!

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Pfoei, dat wist ik ook niet, gelukkig lusten mijn kids dat niet. Ik gebruik sinaspril kinderparacetamolletjes..

3. MiSe

MiSe Niet meer actief

Misschien is de alcohol wel het minst slechte dat verwerkt zit in de sinaspril....

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ff serieus...:(

Als je het gewoon hebruikt zoals et hoort is er niks aan de hand...
    Je denkt toch niet dat het anders in de winkel zou staan als je kind er dronken van zou kunnen worden ofzo

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En daarbij...
    Dit is allemaal erg..

Maar een thermometer helemaal schoonmaken met (wat is het 95% ofzo)pure alcohol en die vervolgens in je kind zn anus stoppen is dan niet erg?
    Ook via je darmen neem je dingen op hoor(denk aan zetpillen enzo)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit dus. niet allemaal te spastisch doen;) hier kan ik me dus echt allemaal niet in verdiepen. hier trouwens gewone zetraketten in de reet. werken prima:p

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik vind het er nogal krom staan! Zet het er dan gewoon bij, dat het niet schadelijk is in deze hoeveelheid. Er staat gewoon dat het je rijvermogen beïnvloed als je het inneemt. En ik kan me niet voorstellen dat een normaal denkend mens een heel flesje naar binnen giet.
    Maar goed, het viel me gewoon op.

Wat betreft de zetpillen. Ik hoef met zetpillen bij m'n zoontje van 3,5 niet meer aan te komen, dus ik zocht een alternatief.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha ja maar je snapt toch zelf wel als je je kind 5 ml geeft ofzo ie niet 'dronken' word....
    En juist omdat normaal denkende mensen niet hele flesjes naar binnen gieten gebeurt er dus ook niks mee :)

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Gelukkig hoeft jouw zoontje niet te rijden dan.;)

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

er zijn gewoon regels voor denk ik dat ze dat er op moeten zetten. zodat ze nooit aansprakelijk worden gesteld voor als een of andere mallot wel dat flesje ineens opdrinkt. zo is dat met alle bijsluiters. als je leest wat je ervan kan krijgen hoef je ter plekke al die pil niet meer en zijn de bijwerkingen erger als je kwaal vaak. maar ze zetten er gewoon alles maar dan ook alles op. ik heb bv ook medicijnen waardoor mijn rijvaardigheid beinvloed KAN worden. misschien omdat er ooit 1 persoon is geweest die er zo suf van werd dat ie echt niet meer kon rijden. maar de andere 80 miljoen mensen die mijn pillen freten hebebn nergens last van en rijden dus gewoon ( ik dus ook)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaar dat de kinderen er heerlijk op slapen.
    Idd in veel dingen zit alcohol. Puur om het langer houdbaar te maken. En idd je geeft geen hele fles maar een paar ml per keer.

Deel Deze Pagina