Zie titel. Ik vroeg het me af, want ik meende mij te herinneren dat het zoontje van een vriendin van mij met 5 maanden zijn fles zelf vast hield...maar ik kan me vergissen. Mijn zoontje is net 5 maanden geweest en houdt af en toe bij toeval zijn fles vast, verder niet. Hoe zat dat bij jullie kindjes?
Justin doet dit nog steeds niet hoor! Hij laat dit lekker aan mama over, makkelijker kan toch niet? Zijn nichtje daarentegen is nu 6 maanden en doet dit al wel.
sven doet het sinds een paar weekjes bewust zelf, daarvoor wel eens per ongeluk maar dan was de fles vaak ook wel zwaar
Elena is nu ruim 6 maanden en doet het ook niet. Sterker nog, ze mept tijdens het drinken voortdurend tegen de fles met haar handje..
Mijn dochtertje was nog geen 6 maanden en hielt zelf d'r fles al vast en dronk er dan ook uit. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel makkelijk was, maar zelf de fles geven was ook altijd leuk en gezellig!
Zoë doet het ook nog niet hoor. Ze legt soms haar handje er tegen aan, maar vastpakken is er niet echt bij. Daarbij brengt ze nog helemaal niets naar haar mondje toe, ook geen rijstwafels of liga's. Ach het zal vanzelf wel allemaal komen...... twinny
Hier nog zo'n liever lui dan moe ventje Hij kán het zelf vanaf een maand of 5, maar doet het niet Lekker gezellig toch?
Jelle kan het wel, maar hij doet het alleen maar als hij in de box ligt met zijn fles thee... als hij op schoot ligt is het toch wel lekker handig dat ik hem vasthoud..
onze boef slaat zijn handjes om de fles, als ik dan de fles loslaat dan lukt het hem de ene keer wel om hem vasttehouden en de andere keer niet. wel grappig, als hij erge honger heeft dan grijpt hij als het ware die fles uit je handen. joyce
Kyano was ongeveer een maand of 6 ... en doet het nog steeds zelf, alleen die sneaky krijgt het voor elkaar als hij bij iemand anders op schoot zit dat hij dan zijn handen laat vallen en net doet of hij het niet kan, vind hij dan wel makkelijk dat hij het zelf niet hoeft te doen hahahah
Tessa begint het nu pas te doen en dan valt de fles of beker nog regelmatig. Het liefst laat ze het aan mij over, heerlijk toch.
Teun doet het nu af en toe sinds een weekje met de papfles.... maar laat het liever aan mama over...en vind mama ook fijn.....nog ff lekker een klein jochie..het gaat toch al zo snel.. zijn beker met drinktuit met roosvicee houd hij wel zelf vast...en pakt hij ook van tafel af
Jelle pakt ook zijn fles vast als ik hem voor hem neerzet als hij in de stoel zit, maar hij snapt nog niet dat hij hem dan omhoog moet houden... Je hoort alleen maar *zuig,zuig zuig* en dan word hij boos omdat er niks uitkomt..
Merijn doet het nu eigenlijk sinds twee daagjes helemaal zelf. Maar als hij moe is, valt de fles omlaag. Kim