Sinds 1 week geen symptomen meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suze29, 29 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Vorige week op 7.1 heb ik een echo gehad met een mooi kloppend hartje en goed op termijn.
    Echter de dag erna had ik opeens geen symptomen meer. Hiervoor was ik extreem moe, sliep overdagen, had enorm gevoelige botsten en had last van bandenpijn.
    Nu sinds 1 week helemaal niets meer!

Dit was met mijn mk ook zo en ik ben nu zo onzeker. Volgende week vrijdag pad weer een echo.

Zijn er meiden waarbij ook alle symptomen voor langere tijd weg waren maar waarbij het toch goed ging?

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #2 nizzie86, 29 jun 2017
    Laatst bewerkt: 29 jun 2017
    Symptomen zeggen niets, meis. Ik had alle symptomen van de wereld en voelde me op-en-top zwanger, toch bleek ik een missed abortion te hebben. Hoe moeilijk het ook is, probeer rustig die echo van volgende week af te wachten. Je kunt er toch niets zelf aan veranderen...

3. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Idem als hierboven. Met missed abortion "klachten". De zwangerschap waar mijn zoon uit is geboren, heel weinig.
    De hele zwangerschap is 1 grote wens en hoop dat het allemaal goed gaat. Je hebt er geen controle over.

chantalvl vindt dit leuk.
  4. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Deze zwangerschap hielden m'n klachten met 8,5 week opeens helemaal op. Heb me onwijs druk gemaakt. Maar met 10 weken kwamen ze gewoon dubbel en dwars weer terug. En met de zwangerschap verliep alles prima.

chantalvl vindt dit leuk.
  5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt meiden, ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar ik ben er zo onzeker over, ik maak mezelf ook gek in mn hoofd want vannacht gedroomd dat ik weer een mk had. Vreselijke nachtmerrie...

6. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik begrijp je onzekerheid echt! Zelf ook een MA gehad.
    Om je enigzins gerust te stellen. Bij de MA had ik vollop symptomen en bij de zwangerschap daar op juist helemaal niets. Heb heel lang nergens last van gehad en twijfelde heel vaak of ik wel echt zwanger was, ondanks de goeie echo's en knaltesten.
    Ik hoop dat je het ern beetje los kunt laten (weet hoe moeilijk het is hoor!) maar het komen en gaan van kwaaltjes hoort er een beetje bij en wisselt echt per zwangerschap.

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dankjewel voor je reactie! Stalt me toch n beetje gerust.
    Ik maak me toch zo'n zorgen dus hebtoch even gebeld, ik wordt straks teruggebeld hopelijk.

8. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Mijn symptomen begonnen pas na 8 weken, en ben toen een aantal weken misselijk geweest in de ochtend. En symptomen zijn inderdaad ook vaak weg geweest. Ik heb nu op een buikje en wat schopjes na, niets dat wijst op een zwangerschap. Heb geen enkele klacht! Vanmorgen controle gehad en alles is goed!
    Ik zou zeggen, wees blij dat je je goed voelt!!
    Ik snap wel dat je onzeker bent hoor, dat was ik ook. Gelukkig voel ik nu schopjes die bevestigen dat er een klein mannetje in mij zit.

9. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Die nachtmerries zijn verschrikkelijk maar horen er volgens mij wel bij. Mijn baby had in mijn nachtmerries allerlei afwijkingen, er ging iemand dood of mijn huis stond in brand. Ook de week voor de 20 weken echo niet kunnen slapen, maar alles is gelukkig goed!

10. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Mijn eerste zwangerschap had ik alle kwaaltjes die er maar kunnen zijn: missed abortion tweede NIKS en het was een tweeling (nu 10 maanden oud) vaak komen de symptomen en gaan ze weer weg en komen weer, en vooral als je erop gaat letten is het weg, maar ik begrijp je ongerustheid wel hoor!

11. Smoothie123

Smoothie123 Actief lid

7 apr 2016
    222
    67
    28
    Herkenbaar hoor.
    Ik zelf had ook alle kwaaltjes. Super pijnlijke borsten. Moe. Honger. Enz enz.

Van de een op de andere dag alles weg !! Dat was zo rond 8/9 weken, zelfs een gevoelige boobies meer.
    Een paar dagen erna kwam alles weer terug !! En zo ging dat eigenlijk door. Met 12/13 weken gingen de meeste kwaaltjes helemaal weg.

Snap je onzekerheid wel als je al eens een miskraam hebt gehad. Probeer toch een beetje te genieten

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik weet ook dat het niks hoeft te betekenen maar ik maak me gewoon teveel zorgen. Wil zo graag dat het nu goed gaat.
    Ik kan ook helemaal niet te genieten, ik zit alleen maar de hele dag te piekeren en word gek van mezelf.

Toch het zh gebeld vandaag, ik mag nu maandag 3 juli ipv vrijdag 7 juli en morgen mag ik nog bellen om te kijken of er een plekje is vrij gekomen.

13. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Zoals gezegd het hoeft niets te betekenen, maar snap je onzekerheid. Had dat zelf ook in het begin. En achteraf had ik moeten genieten van die dagen geen symptomen want ben 10 weken misselijk geweest met alles er op en eraan, haha.

Fijn dat je maandag al kunt voor een echo en wellicht eerder, succes!

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik hoop dat ik achteraf ook kan zeggen 'had ik maar genoten van die weken zonder symptomen '
    Bedankt voor je reacte :)

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Net terug van de echo ik mocht vanmiddag langskomen, zo fijn. En vooral dat alles goed is. Wat een intens geluk voel je dan ♡
    Ik ga nu gewoon genieten van de kleine uk in mn buik en natuurlijk dat ik geen kwaaltjes heb.
    De bevestiging van de goede echo net is echt geweldig.
    De echoscopist was ook zo lief.

Bedankt voor al jullie reacties, ik ben weer helemaal gerustgesteld nu

Bijgevoegde bestanden:

Jess93, Lindavvv, Banana en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed is!! En wat heeeeerlijk dat je geen kwaaltjes hebt!!:D

Suze29 vindt dit leuk.
  17. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Niet te druk maken hoor (al is dat soms moeilijk haha). Ik had eerst ook symptomen en ineens waren ze weg was helemaal in paniek in tranen uiteindelijk het ziekenhuis opgebeld of ik alsjeblieft mocht langskomen. Daar bleek alles goed te zijn. Daarna nog wel paar keer gehad die angst maar elke keer voor niets. Je moet maar zo denken, je hebt er toch geen invloed op als het fout gaat. Mijn kwaaltjes zijn nog steeds grotendeels weg alleen die misselijkheid is terug gekomen bleh :p

Suze29 vindt dit leuk.
  18. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat een fijn nieuws! Lekker van genieten nu.

Suze29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina