Werkt pil minder bij spastische darm?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bruni, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Wie weet dit? Ik slik sinds zes maanden weer de pil en heb de laatste weken weer last van een spastische darm(lange tijd weinig last van gehad). Ik heb hierdoor zo nu en dan diarree. Zou hierdoor de pil verminderd kunnen werken?

Wie heeft hier trouwens ervaring mee en is ondanks pilgebruik toch zwanger geworden?

Ik vraag dit omdat ik me realiseerde dat ik volgensmij mijn eisprong weer voelde.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Pil is idd minder werkzaam als je diaree heb en de betrouwbaarheid gaat hard naar beneden.

3. Berthine

Berthine Lid

30 dec 2013
    29
    0
    0
    Ik heb veel meer last van mijn spastische darm als ik de pil gebruik, daarom ben ik er mee gestopt een paar jaar geleden en voel me een stuk beter. Ik heb niet gemerkt dat hij minder werkte, maar ik merk mijn eisprong eigenlijk nooit dus dat zegt niet echt iets.

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Een vriendin van mij was aan de pil met spatische darm erg last van diarree toch maar een morning afterpil genomen bleek ze na 7 weken toch zwanger kans is klein maar met spatische darm wel net iets groter

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als je de pil smorgens neemt en je bent in de avond aan de diarree kan er niks gebeuren.
    Tenzij je de pil neemt en binnen een uur aan de diarree komt bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina