PCOS aan 1 kant?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suuswb, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuswb

suuswb Lid

13 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    Bij mij is pcos aan 1 kant geconstateerd (links). Ik ben benieuwd of meer meiden hier ervaring mee hebben. Ik lees namelijk dat iedereen het aan beide kanten heeft.

1 maart hebben we een afspraak bij de fertiliteitsarts dus heb nog geen idee wat er gaat gebeuren. Ik ga samen met mijn man erheen.

Even kort mijn geschiedenis... 3 juli 2011 laatste pil geslikt. Daarna onregelmatig ongesteld: 29-63-29-36-46. Laatste ongi was 27 januari en nu dus volop in een nieuwe ronde (ronde 5). Ik had vorige week links een paar dagen pijn maar nu ook al 2 dagen rechts. Hoe bedoel je mijn lichaam doet raar :(

Zijn er meer meiden met pcos aan 1 kant en wat is er bij jullie voor actie ondernomen?

suuswb

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi suuswb,

bij mij ook aan 1 kant! maar desondanks gaf de gyn aan dat ik op deze manier zonder mmm niet zwanger zou worden. Ik heb clomid voorgeschreven gekregen.

3. suuswb

suuswb Lid

13 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @m: en hoe lang ben je daar nu mee bezig? heb je wel eens een soort van pijn tijdens je ronde? Dan bedoel ik niet tijdens je ongi maar gewoon in de loop van je ronde. Ik had van de week weer links pijn maar ook rechts, heel gek.

Deel Deze Pagina