misschien kunnen jullie mij helpen ik heb vandaag op advies van een vriendin een test gedaan (normaal zo ik dat niet doen maar ivm met medicatie was het handig) deze was negatief maar nu ben ik wel al 3 dagen misselijk en hoe. nu was de test vandaag negatief (3 dagen voor nod) kan het zijn dat ik maandag alsnog positief test of is het uit einde oefening voor deze maand?
Ik had vorige week donderdag avond een test gedaan, negatief. Ongesteldheid bleef uit en vanmorgen weer een test gedaan. POSITIEF. Het zou dus zeker kunnen. Mogelijk dat je te snel getest hebt.
Ik heb ook maandag mijn NOD en testte vandaag ook negatief. Hopelijk krijgen we toch allebei nog een mooie roze streep Ik duim voor je! Liefs Vief
het zou kunnen dat je een laat tester ben maar goed soms kan je lichaam je ook voor de gek houden ik wil je niet ontmoedigen
Ja voor nod testen heeft toch ook weinig zin in principe? Bedoel het niet verkeerd natuurlijk.....maar je vraag is ook wat gek hahaha...zeker kun je nog gewoon posi testen...je nod moet nog komen toch?
Ja hoor! 3 dagen voor nod zegt nog niets. Bij mijn oudste dochter had ik op mijn nod een negatieve test. Ongesteldheid bleef uit en 3 dagen later had ik een positieve test. Gewoon afwachten. Dat is ook de reden dat ik nu nog niet ga testen. Mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 29 dagen.
nouja bij mijn zoon was het pas na 17 dagen dus dat zou ook kunnen. ik voel me ook verder niet zwanger alleen die misselijkheid al 3 dagen dat klopt niet en herken ik van mijn andere zwangerschappen
ja is ook maar ja iedereen test tegenwoordig voor nod dus ivm mijn medicatie was het makkelijker geweest het vandaag voor het weekend te weten zeg maar. maar er is dus nog wel een kans dat ik maandag posi test
Ik was bij mijn dochter ook misselijk, emotioneel, het sterke gevoel zwanger te zijn. De 6e test werd 10 dgn overtijd pas positief... Dus alles kan nog. Overigens kan misselijkheid voor NOD ook PMS zijn, daar had ik het laatste jaar last van. Deze keer dat ik zwanger was, verdween de misselijkheid juist een paar dagen voor NOD (om met 5 wkn in volle hevigheid terug te keren ).
ja voor nog maar de misselijk heid is er an vanaf dinsdag en dat is gelijk hele dagen. (ben bekend met hg dus op mijn hoede) mijn innesteling zou zondag op maandag zijn geweest als die er was natuurlijk.
Je innesteling hoeft helemaal niet perse van zondag op maandag te zijn... Dt kan ook nu nog.. Zoiets weet je nooit zeker Maar je had het over medicatie.. Kan je daar niet misselijk van zijn? En tsjaa.. Voor NOD testen is nooit heel handig
nee die slik ik al 7 jaar daar komt het niet van. nou mijn ei heb ik gehad 2/3 okt en zondag op maandag heb ik enorme buikpijn gehad. dit heb ik bij de andere 2 ook gehad dus vandaar dat ik er vanuit ga dat dat de poging tot innestelen in geweest. maar het kan ook later zijn maar dat zou dan wel enorm laat zijn.
Ahaaaa op die manier... Nja ondanks dat het misshien best kan hebben we helaas geen luikje om te kijken of het een innestelig was... Misschien was het stom toeval.. Dat is het onzekere eraan helaas En met een beetje pech nestelt je eitje zich na 2 weken in dat kan ook natuurlijk... Al hoop ikvoor je dat je over een paar dagen natuurlijk alsnog posi test
weetje he ik dacht dat het na 2 kinderen wel anders zou worden maar niet dus die onzekerheid blijft aaaaaaarg
Je weet wanneer je eisprong was, maar het kan ook nog eens een late innesteling zijn.. dat verschilt wel eens, ergens tussen dag 4 en dag 12 vindt die plaats, dus begint de hcg-aanmaak ook later ik duim alvast voor een positieve volgende test!
Ja ach....weet niet hoe het bijmjullie zit. Maar hier is het de laatste dus ik geniet nog maar van deze spannende tijd..
Haha... hier ook hoor! Nu op dag 26 en nog niets... Ik heb wel een zwangergevoel Ik wacht en wacht... De afgelopen drie maanden varieerde het van 25 - 26 - 28 en mijn laatste ronde 25. Spannend!! Ik wil dinsdag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben geweest. Laten we elkaar op de hoogte houden . Succes meiden