Hee meiden, Ik heb ineens een cyclus van 46 dagen en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Wie heeft dit eerder ook gehad en heeft er iets aan kunnen doen? Bij de ha of door middel van voedingssupplementen? Alvast bedankt..
Hoi Ook ik heb vaak zo'n wisselende cyclus. de laatste was ook meer als 35 dagen. Ik weet niet of je hier iets aan kan doen?? Het is alleen wat lastiger om aan te tellen. wij gaan nu om de dag klussen Ik heb al 2 kinderen met een zeer onregelmatige cyclus, komt goed succes
Ik denk dat je lichaam gewoon even de tijd nodig heeft om alles weer op een rijtje te krijgen. Als je lange cyclussen blijft houden, kun je altijd een keertje contact opnemen met je ha.
@Ine: Dank voor je reactie.. Ik ben de hoop nog niet verloren, hoor! Die kindjes komen er echt wel, heb alleen wat minder kans in een jaar nu, das jammer. @Flora: Ik zie dat jij ook lange cycli hebt! Ben je ervoor naar je ha gegaan? Na hoeveel maanden ben je er dan naartoe gegaan? Of ben je al langer dan een jaar bezig?
Mijn laatste was 73 dagen. En nu zit ik alweer op dag 59 nog zonder eisprong . Ik heb nu een verwijzing van de huisarts. Gewoon even langsgaan. En ze zeggen dat teunisbloemolie helpt. Verkopen ze gewoon in potjes bij de kruidvat. Bij mij tot nu toe nog geen resultaat maar ik hoor wel goede verhalen! Succes ermee! Groetjes, Lies
Mijn langste cyclus was 7 maand na mijn mk * ... nu sinds aug is het weer een beetje redelijker geworden. huis artsen doen er niet extreem veel aan want ze hebben mij ook door verwezen na de gyno maar alles was goed dus konden eerste ook niks voor me doen. ja een maand aan de pil geweest in juli en sinds die tijd is me ongesteld heid weer terug gekomen..... heel veel succes. xxx
Ik heb inderdaad ook lange cyclussen gehad. Ik ben in mei gestopt met de pil, dus nu 5 maandjes bezig. Bij mij is hashimoto geconstateerd (trage schildklier), daar kwamen bij mij waarschijnlijk de lange cyclussen vandaan. Nu ben ik sinds ruim een maand aan de medicijnen en mijn cyclus lijkt nu beter te zijn. Afgelopen woensdag voor het eerste een posi ovutest, dus nu als het goed is weer een lekker korte cyclus. Geef het even de tijd, er hoeft echt niet altijd iets aan de hand te zijn. Zeker als je 2 vmk hebt gehad, kan je cyclus wel van slag zijn.
Ik had ook altijd last van lange cyclussen, ben toen we 7 maanden aan het proberen waren naar de huisarts geweest om te vragen of er iets aan te doen was. Hij heeft me toen doorverwezen naar het zh en daar bleek dat ik PCOS heb en zijn we begonnen met cyclusregulatie (Clomid).
Ik heb ook lange en onregelmatige cyclussen. Zit nu op 54, ga dinsdag naar de huisarts want word er gek van. Nu 10 maanden bezig.
Na het stoppen heb ik 1 normale cyclus gehad. Daarna werden ze als maar langer geloof 50-53 en daarna 55/57 dagen. Wilde na 8 maanden net naar de huisarts gaan (maandag) en had die vrijdag ervoor een positieve test. Heb in de laatste ronde wel voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
Mijn cyclus is ook onregelmatig en ga deze ronde voor het eerst ovu testen gebruiken. Ik ben erg benieuwd!
Hoi, Ik ben eind augustus gestopt met de pil, maar tot nu toe ook nog niet ongesteld.. zit nu op 45 dagen pff.. heb al 3 zw. testen gedaan, allemaal negatief pff.. Maarja, kan alleen maar afwachten
Het komt dus duidelijk vaker voor dan ik dacht.. Iedereen in mijn omgeving heeft alleen een voorbeeldige cyclus en raakt ook binnen 2 maanden zwanger. Statistisch gezien klopt het dan ook wel dat het bij mij anders loopt. Ik denk dat het bij mij idd door 2x een vmk komt. Maar, ovutesten zijn onderweg, dus deze ronde geen onzekerheden meer! Ik weet straks in ieder geval wanneer ik ongesteld zou moeten worden..