Net echo gehad. Ben volgens mijn berekening 6,2 wk. Duidelijk m'n ei gevonden dus kan bijna niet aders. Er was alleen maar een zwangerschapsring te zien. Verder niks.. Ze zei dat ik waarschijnlijk pas 5 weken ben. Ik baal er zo van! Ik ben zo bang dat het fout gaat.. Ik weet dat het nog vroeg is maar ik had zo gehoopt "iets" Te kunnen zien.. Nu maar wachten totdinsdsg en dan opnieuw een echo :'(
Als het kindje er langer over heeft gedaan om te innestellen ben je al snel minder lang zwanger. Heel veel succes en ik hoor dat het toch goed komt en je de volgende keer een hartje ziet! Hopelijk zie je dinsdag wel de kleine!
het is nog vroeg hoor! bij mij met 6 w alleen een "stipje" te zien. verder niks. sterkte met afwachten!
Bij mijn derde kindje en daarvan eerste echo gaf aan 5 weken behalve wit stipje niets te zien.... termijnecho gaf aan dat ik 10 dagen verder moest zijn... oftewel ten tijde van de eerste echo was ik toch ook al ruim 6 weken moest zijn... Bij de de andere twee had ik met dat termijn wel kloppend hartje... zegt dus niets! (ik wist niet hoever ik zou moeten zijn) sterkte met afwachten...
Succes met het wachten tot dinsdag! Wat duren de dagen dan opeens lang he? Ik moet dinsdag ook. Spannend. Ik hoop voor je dat het hartje dan gewoon te zien is sterkte
Bij mij zagen ze met 8 weken ook niks. Met 11 weken zat er een heel kind van 11 weken. Ze spelen wel eens verstoppertje. Gewoon de moed er nog even inhouden