Hoi, Ik wist niet zeker of ik dit in Onderzoeken en echo's moest plaatsen of hier, maar omdat het over jullie kindjes gaat na de bevalling dacht ik dat dit de juiste plek zou zijn. Een paar weken geleden heb ik een 3D echo laten maken en ik vroeg mij af in hoeverre jullie kindjes na de geboorte lijken op hun 3D echo? Is het twee druppels water of zijn het meer bepaalde trekken die overeenkomen. Het is misschien ook leuk als jullie 'voor en na' foto's zouden kunnen plaatsen. Ben erg benieuwd! Groetjes, Noolaa
Ik zie zeker wel overeenkomsten hoor, maar echt super strakke foto's hadden we niet. Mevrouw wilde niet zo stil blijven liggen
Bepaalde trekjes die hij op de echo met zijn gezicht maakte herkende ik wel toen hij eenmaal geboren was, maar verder leek hij niet echt op de echo. Gelukkig maar, want ik vond die 3D echo een beetje eng, om eerlijk te zijn Het leek daar of hij een hele grote neus en hele bolle ogen had, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn.
ik vind van wel! Ze is alleen in die tijd dikker geworden hahahaha Ik zal ze eens in mijn postvak zetten dan kunnen jullie oordelen
Die van mij gelukkig niet. We hadden 3d echo laten maken en ik had er zo'n spijt van. De afbeelding was meer een soort elephantman foto, terwijl m'n jochie toen 'ie eruit kwam een prachtig koppie had. Hele fijne trekken die op de 3d echo echt niet terug te vinden waren.
Grappig dat het toch zo verschilt. Bij mij zijn sommige echo foto's wel mooi, maar er zitten er ook een paar bij waarvan ik hoop dat ze toevallig vanuit een verkeerde hoek zijn gemaakt... Ben zo benieuwd hoe ze er in het echt uit zal zien!
Heb 3 3-D echo's gehad. De eerste met 24 en de tweede met 28 weken. Gelukkig leek ze daar niet op. Die van 32 weken was echt heel mooi, ik zag idd wel wat dingen terug!
Hier leek ze er ook totaal niet op. Ze had alleen altijd haar handjes voor haar mondje en dat doet ze nu ook, een echt duimer!
Totaal niet. Toevallig keek ik gisteren nog naar de 3D foto's. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat het mijn zoontje was.
Ik ben benieuwd we hebben een hele leuke drie d echo en dan is het net onze zoon jelle neusje mondje en kinnetje geslacht weten we niet maar het lijkt op een jongetje ten minste gezichts uitdrukking o ben zo benieuwd geduld is een schone zaak hahaha
Kan niet zeggen dat ze op twee druppels water op d'r pretecho leek, maar een aantal dingen kon je toen ook al goed zien op de echo, zoals haar neusje en haar kinnetje Wij hebben de pretecho toen met 22 weken laten doen, dan zit er natuurlijk ook nog weinig vet op...
Hier ook een mannetje wat sprekend op zijn 3d foto's leek... heb 5 sessies gehad... 1 bij 17 weken, 2 bij 23/24 weken en 1 bij 28 weken en nog 1 bij 32/33 weken... die laatste was helemaal super!
wow Jo, bij jou zie je het inderdaad heel goed, misschien ook omdat je kindje op beiden foto's hetzelfde ligt, maar toch! Leuk hoor