Sinds augustus 2006 wens om ouders te worden en nu raak ?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gepie78, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    supper gewoon :D

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hee Gepie, van harte gefeliciteerd!

En nog bedankt dat ik gister hcg-tjes van je mocht vangen. Het heeft geholpen hihi

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

5. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland

Zowel ovulatietesten als zw.testen gebruikt van Babyboomshop (heeft link op deze site)

Groet,
    Gepie78

6. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Langs deze weg wil ik iedereen van wie ik tot nu toe felicitaties mocht ontvangen, hardstikke bedanken voor de leuke reacties. Het is fijn hier je gevoelens te kunnen delen, terwijl je voor de buitenwereld nog even moet doen als of er niets aan de hand is.

Heb vanochtend met de assistente van de FA (Fertilliteitsarts) gebeld en we mogen 16 juni a.s. al komen voor de 1e termijnecho bij de FA. De 13? wekenecho zullen we dan waarschijnlijk bij de verloskundige krijgen. Wat ik wel heel gek vond is dat de assistente zei dat ik waarschijnlijk al ruim vijf weken zwanger zou zijn i.p.v. de vier weken die ik dacht. E.e.a. afgaande op de eerste dag van mijn laatste ongi. Gek hé, zou ik er zo een weekje bij kado krijgen! Het worden dus nog spannende weekjes voor ons!

Gisteren hebben mijn vriend en ik samen besloten dat we zondag 15 juni a.s. dan is het vaderdag, het mijn ouders en zijn moeder (vader leeft helaas niet meer ...) gaan vertellen. De dag erop hebben we de 1e echo. Er zullen vast mensen zijn die dit aan de vroege kant vinden, maar wij vinden het prettig dat de ouders in iedergeval op de hoogte zijn voor het geval het wel misgaat ...

Pfoooeeehf, al die emoties die nu bij je loskomen ... Het ene moment ben je heel positief en heel blij en het andere moment ga je twijfelen ...
    Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik vanavond op bed kruip, morgen wakker wordt en alles gewoon gedroomd heb. Dan pak ik de testen er weer bij en zie ik dat het ECHT WAAR is!

Maar affijn dit zullen alle pas zwangere vrouwen wel herkennen denk ik!

Tot krabbels!

Liefs,
    Gepie78

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Dat is super om te horen! lang gewacht en dan eindelijk raak! VAN HARTE GEFELICITEERD!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Een dikke proficiat en nu lekker genieten van dit kleine wonder

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

van harte gefeliciteerd en geniet ervan ;)

Deel Deze Pagina