Dames, Misschien dat er iemand ongeveer dezelfde ervaring heeft. In 2015 ben ik bevallen van zl, tijdens de bevalling ben ik geknipt en heb hier sindsdien behoorlijk wat last aan overgehouden. Tijdens de seks doet het vaak pijn, soms uit het niets tijdens dagelijkse bezigheden heb ik flink steken en ook regelmatig jeuk. En die jeuk voelt dan alsof er een snee aan het helen is. Mijn man heeft er al eens naar gekeken maar kan niks zien. Nu heb ik er veel over gelezen en kan het zijn dat ik er misschien aan geopereerd moet worden, maar omdat ik wist dat we nog een 2e kindje wenste leek het me beter om af te wachten. Maar nu ben ik me wel aan het bedenken hoe de komende bevalling eruit zal zien. Zoals ik heb begrepen laten ze je indien nodig scheuren. Maar is er iemand die bovenstaande enigszins herkent? En dat dit misschien na de 2e bevalling over is gegaan? Zie er wel weer erg tegenop die hele circus rondom mijn vagina...
Wat vervelend ik heb juist bij de 1e en 2e niet heel kang na pijn gehad en juist heel gek want ben toen beide keren gehecht En bij me 3e ben ik gescheurd en dat vonden ze niet nodig om te hechten heb ik zo lang last gehad ook met sex zeker wel 2 jaar dees alles gewoon zeer ik bermoede dat het niet goed gegroeid was maar voelde en zag niks geks Nu me 4e kindje gehad en gelukkig nergens last van Zo zie je maar dat elke bevalling anders is