Dag 17 alweer..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eerised90, Oct 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Joehoeee, deze ronde gaat lekker snel!
    Dag 17 alweer... Wie nog meer rond dag 17???

Ik kan 6/7 november testen zit dan op dag 27/28.

2. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Niemand??

3. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

Oct 11, 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik! Ik zit nu op dag 18. Mijn cyclus is echter varierend met uitschieters van 21 tot 31 dagen. Maar gemiddeld dus iets van 27 dagen. Dit wordt de 4e maand, maar doordat mijn laatste cycli vrij kort waren is dit nu eigenlijk ronde 5. Ik vind deze ronde niet snel gaan hoor! En ik probeer me er nu niet zoveel mee bezig te houden. Wat natuurlijk niet echt lukt als ik hier berichtjes ga typen.... ;).
    Succes in ieder geval en ik ga dit topic in de gaten houden!

4. Maudje

Maudje Actief lid

Nov 2, 2006
    141
    0
    0
    Ik zit nou op dag 19...ik kan rond 4 november testen. Ik temperatuur en ff heeft nog geen kruis gezet, maar ik denk dat ik dinsdag mijn eisprong heb gehad...maar dat zie ik een dezer dagen wel in ff.

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

mijn cyclus is ff van slag deze ronde maar ik heb gister me ei gevoeld (geen positieve ovu test...) dan kan je 10 dgn later testen toch?

6. Merel1985

Merel1985 Actief lid

Oct 25, 2011
    103
    0
    0
    Ik zit op dag 18..maar deze maand denk ik niet dat het gelukt is.

Ik dacht dat ik mijn eisprong de 11e dag had en rond die tijd veel geklust, maar ik kreeg m pas echt de 15e dag en toen konden we door omstandigheden niet meer...... Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihi, maar ik ga gewoon weer voor ronde 3 denk ik!

Succes meiden!

Groetjes merel

7. Merel1985

Merel1985 Actief lid

Oct 25, 2011
    103
    0
    0
    Ik heb mn ei ook Duidelijk gevoeld....2 dagen dubbel van de pijn...steken en giga menstruatie achtige pijn, maar t is bij iedereen anders..hihi voor de handigheid!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zit op dag 19.
    Aan de hand van ovu-test, temp en kramp denk ik dat mijn eisprong op dag 17 geweest is. Mijn langste LF tot nu toe was 16 dagen, dus ik denk dat ik dat maar aanhoud.

Ik probeer maar niet te veel hoop te hebben en eigenlijk zou ik willen vergeten wanneer nod is. Al zal dat tegen die tijd vast niet meer lukken ;)

9. Merel1985

Merel1985 Actief lid

Oct 25, 2011
    103
    0
    0
    T zou best goed kunnen als k naar je banner kijk....hihi maar blijft inderdaad lastig...en dat wachten pfffffff killing!

Succes meid!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    Niet ervan gaan stressen :), er wordt gezegd dat dat slecht is voor.. eh voor... nouja het hele proces ofzo .

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

rond zijn ei voel ik steken en doet t pijn als ik ga zitten... We hebben dinsdag avond geklust en gister mijn ei gevoeld (alleen geen posi ovu vest) of komt die nog? Zou t toch nog kunnen zijn?

12. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Ik zit op dag 19 van een cyclus die steeds op 27-28-29 ligt. Dag 28 is dan 5 november. Dit is ronde 19 of 20 voor mij. Op dag 12 van deze cyclus heb ik een HSG gehad en zou ik in theorie de komende paar maanden 'extra vruchtbaar' moeten zijn. Ik had op dag 15 een knalpositieve ovulatietest en we hebben dag 14, 15 en 16 geklust. Kan niet missen zou je denken, maar aangezien we al zoveel rondes verder zijn ga ik nog even nergens vanuit. Ik vind de dagen maar weer langzaam gaan hoor....

13. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik was er ook zoveel mee bezig de eerste maanden..
    Volop stressen bij alles en elke maand dacht ik iets te voelen waardoor ik dacht dat het raak was!
    Maar deze maand beetje los gelaten, en hij vliegt voorbij :D ..

Ovulatietesten en temperaturen doe ik niet aan, jullie wel zo te lezen?
    Mijn vriend is int. vrachtwagenchauffeur, dus in het weekend dan ja.. doen we het gewoon haha maarja doordeweeks heb ik pech, en als er dan uit die testen komt dat ik dan mn ovu heb, wordt ik alleen maar chagrijnig!

14. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Betties, zo al een poosje bezig zeg :( ...

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    @betties Tjee zeg waardeloos voor je dat je al zo'n tijd een onvervulde wens hebt :( Ik kan me voorstellen dat de dagen langer gaan duren als je langer bezig bent. En helemaal nu na de HSG. Ik ga voor je duimen!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja tempen was eerst uit nieuwgierig heid omdat ik helemaal neit geloofde dat je zo een eisprong kon constrateren. Maar toe ik erna een cyclus had die heel lang duurde ben ik het blijven doen. Die daarna duurde ook vrij lang maar doordat ik een eisprong gevonden had, wist ik ook ongeveer wanneer nod was. Dan hoef ik ook niet ongerust te worden en er tig-tig testen doorheen te jagen als een cyclus wat langer duurt.

En die ovu-testen... ik heb ze wel, maar vind ze slecht interpreteerbaar. Dus ik test niet vanaf dag 10 door tot ik een positieve test heb. Ik heb het afgelopen 2 cycli alleen getest omdat ik dacht hé kramp...zou het? Toe waren ze wel positief.

17. Desie17

Desie17 Actief lid

Oct 7, 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik zou presies op die datum gesteld worden miss wel miss niet

18. Maudje

Maudje Actief lid

Nov 2, 2006
    141
    0
    0
    Ik temp zodat ik ongeveer kan inschatten wanneer mijn nod is. En uiteraard zodat ik weet of ik nog gericht moet klussen of dat ik het los kan laten. Mijn man en ik zijn er echt wel mee bezig. Ik zit nou in de 3de ronde voor ons 3de kindje. Bij mijn 2 kids was ik de 2de ronde zwanger, dus het duurt nou al lang voor ons. Maar we zijn nu wel een stuk rustiger dan bij de eerste 2. Maar als je eenmaal wilt, dan wil je het 't liefste natuurlijk ook meteen.
    Mijn lf van vorige maand was 11 dagen, ben benieuwd hoelang ie nou is.
    Hoeveelste kindje is het voor jullie allemaal ?

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    De eerste

20. Merel1985

Merel1985 Actief lid

Oct 25, 2011
    103
    0
    0
    Voor ons wordt dit ook de eerste keer.....

Share This Page