ik zoek met spoed 2 regenjasjes voor mijn jongens! ik heb hier de winkels al afgestruind en kan niks vinden! ik zoek er 1 voor voor G. die heeft kledingmaat 92 op het moment en 1 voor T. die momenteel 104(ruime) en kleine 110 draagt!!!! help!!! ik heb ze nodig voor op vakantie.....
hema hier in de buurt heeft momenteel niet de juiste maatjes liggen action, zeeman en wibra ben ik vandaag geweest...niks
@klein chrisje: mja met dit weer regenjassen kopen is net als snowboots kopen als het al 3 dagen sneeuwt Vorige week waren ze bij zeeman in de aanbieding trouwens.. Wellicht dat ze daarom nu op zijn. Geen tips hier dus helaas.. Wij hebben een waterdicht zomerjack van de v&d maar wij zitten alweer een categorie hoger qua maat dus daar schiet je ook weinig mee op.
Vanmorgen vertelde internet mij ( via 14 daagse weersverwachting ) dat het vanaf de 25e juli zonnig werd! Thans... waar ik woon dan toch!
Halfords heeft kleine maatjes! Ik heb me laatst ook suf gezocht naar regenpakken in kleine maatjes en uiteindelijk bij halfords gevonden
Bij nood.... je hebt ook van die ponco's voor een euri.... schaar er bij, en knippen maar! Heb je altijd wat bij de hand.. mocht je niks kunnen vinden. Bij Xenox hebben ze die dingen.... en anders zorg je dat je een paar vuilniszakken mee hebt, voor als er weer es een stortbui komt, gaten voor hoofd en armen er in, en je hebt iig iets! Succes!
Misschien hou je er niet van..... maar wellicht de kringloop? Daar kan je zelfs winterjassen scoren nu