Sinds deze week: extreem droge / brandende lippen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nina Sanders, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Jump Ken je gevoel helaas. Kwam meerdere malen terug. Leek wel of ik m'n lippen opgespoten had. Dikke rode schrale lippen. Ik hield ze vet om verdere scheuren te verminderen en niet erger te worden

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier ook ontzettend last van, valt niet tegenop te smeren! Zo droog dat zelf m'n mondhoek gescheurd is😫 Misschien ook maar eens purol proberen

3. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik zou niks met een geurtje opsmeren. Gewoon vaseline of ander puur vet. Sterkte!

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ook een hele droge neus van binnen, ook zo erg dat er wondjes zijn ontstaan. Iemand anders dat ook? 😅

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee wel mijn handen!

Maarrehh, dat Purol helpt als een tiet! Serieus! 😅
    Sinds gister non-stop aan het smeren en voordat ik naar bed ging mijn lippen een milde scrub gegeven (sephora ❤️) en 's nachts een dikke laag Purol. Ook op de contouren, dus over de liprand. Vanochtend scrub herhaald en alle dode huidcellen en vellen, vermengd met vet en waarschijnlijk kwijl (sorry haha), verwijderd. EN BABYZACHTE GLADDE LIPPEN! Vandaag dus lekker door blijven smeren en het helpt nog steeds.

Fijn dat deze goed vet is maar toch een satijnachtige, bijna matte finish geeft. Voor mij dus de gouden tip i.c.m. de scrub.
    Dus dankjewel dames!

6. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Oh top!! Morgen meteen even halen! 😄 Lipscrub heb ik al in huis, van Lush😬 Hier ook hele droge handen, maar dat heb ik altijd in de wintermaanden dus voor mij niks nieuws haha😅

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt, heb ik qua handen ook. Qua lippen in de winter ook wel maar niet zo extreem hoor.
    Ja ik heb zo'n klein wit potje, lippenbalsem staat erop. Niet goedkoop overigens, €3,25 voor een heel klein potje, maar het werkt..

8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nee is bij mij nu ook extremer dan normaal inderdaad. Oh jeetje zeg! Dat is best aan de prijs, zal er vast lag mee doen haha, voor een goed doel😅

9. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Gewoon simpele vaseline.. schijnt volgens de dermatoloog ook veel beter te zijn dan labello..

10. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb hetzelfde vaak in de winter (ook als ik niet zwanger ben) en behalve symptoombestrijding kun je ook even naar de oorzaak kijken: vocht. Je gaf het zelf ook aan dat je een slechte drinker bent (ik ken het) dus ik zou zeggen: smeren en wat meer proberen te drinken.

11. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat heb ik nu dus ook! Geen idee wat ik daaraan moet doen. heb wel een gewone neusspray maar het blijft een droge, bloederige (sorry!) bende. (en ik weet het: neuspeuteren is niet netjes maar dat MOET nu gewoon :)) Iemand daar nog een tip voor?

12. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja hier dus ook een grote bloedige korsten boel🙈 Smeer het nu in met soort van vaseline, maar heeft nog niks geholpen heaas

13. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    In deze tijd van het jaar gebruik ik, sinds de geboorte van mijn zoon, purelan voor schrale lippen. Purelan is eigenlijk voor tepelkloven, maar ook voor droge lippen werkt het als een tiet! :D

Deel Deze Pagina