Ik denk dat zij bedoeld dat het beheer het in dit geval geen probleem vind... en het was dus cynisch bedoeld.. Maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd opgevat hebben...
Ik heb nog nooit een pop-up op deze pagina gehad. Maar die pop-ups die hier beschreven worden in de topic, heb ik nog nooit gezien!
Weer een pop-up die niet weg te klikken valt. Tevens komt het zo plotseling op dat als je net ergens op wilde klikken je dus automatisch op de pop-up klikt en dat vind ik zeer ergerlijk. Dit keer in het Duits....
Vanmiddag is het deze. Daarna toen ik naar dit forumonderdeel terug ging werd het weer een normale kleine banner. Tevens lijkt de onderstaande banner geluid erbij te hebben, maar ik had gelukkig het geluid uitstaan. Dit begint nu echt op mijn zenuwen te werken en ik zou heel graag willen weten of dit bij het "pop-up" gedeelte hoort of dat het gewoon in ene grote reclame banners zijn?
Beste LieseLeentje, Allereerst bedankt voor de moeite die je doet door alle print screens te maken en toe te voegen. De grote banners zijn geen popups maar gewoon banners. Je kunt deze niet wegklikken. Je kunt hier gewoon overheen scrollen naar beneden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik weet niet wat er mee gebeurd is, maar hij doet het bij mij niet meer. Ook al chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd (was een tip die ik op het net las). Daarna weer even goed voor 3 dagen en nu weer kaduuk.
Bij welke browser werkt hij dan, is dit ook voor de iPad? En helpt dat ook tegen de reclame banners? Beheer, ik heb dus geen probleem met banners. Wel heb ik een probleem met banners die van formaat wisselen want hierdoor komt dus heel plotseling je pagina naar beneden gescrolled Zou het mogelijk zijn om hier wat aan te doen?
Apart, ik heb ad-block op safari (Imac), daar doet 'ie 't prima. Misschien kun je het via Firefox proberen?
Het werkt weer! Heb wéér chrome opnieuw moeten installeren en moest me op mijn google account aanmelden voordat het werkte. Me happy