Het heeft niks met advertenties te maken, die heb ik idd ook. Dat zijn advertenties pagina's die ik bezocht heb. Het gaat om de pop ups, die ondanks mijn scanner toch opspringen, dit heb ik alleen bij zp!
Ik ook, word er gek van! :x Ook enorme reclame blokken bovenaan van spellen. Niet dus van door mij bezochte sites.
Bij mij ook hetzelfde. Heb ik ZP open, klik verder nergens op en hoppa . Het komt alleen voor wanneer ik op ZP zit.
Hier ook een wel erg irritante kpn reclame... Jammer dat er geen reactie van beheer komt! Ik krijg hem om de haverklap... Bah bah... Een erg vervelende manier van reclame.
Ik ben helderziend, wisten jullie dat? Er komt straks deze reactie van het Beheer: 'We zijn ermee bezig, voor nu gooien we deze dicht'.
2x maar in 10 minuten? Dat valt toch wel mee? . (Nu al 2x in 5 minuten, laatst 3x in 10 minuten) Hier ook, ook de KPN en als ik ergens standaard moeite mee heb is het KPN wel.... Pffffff
Dames, Het klopt dat je op Zwangerschapspagina.nl geconfronteerd kan worden met advertenties die te groot zijn en als zeer irritant ervaren kunnen worden. We hebben met een bedrijf een afspraak gemaakt om advertenties te gaan tonen die groter zijn dan de standaard formaten die wie tot nu toe altijd gebruikten. We hebben de impact hiervan onderschat en zullen deze testfase door moeten. Advertenties naar seks websites komen nooit van Zwangerschapspagina.nl of van één van onze adverteerders. Dat is waarschijnlijk een programma of een extra geïnstalleerd iets op je device die reageert op Zwangerschapspagina.nl en een dergelijke advertentie of doorverwijzing genereert. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Maar die KPN-reclame popt de hele tijd op; als je scrollt, een reactie wilt plaatsen of een pagina terug gaat. Jullie maken van ZP geen fijne plek meer met al die geldschieters die verkeerd advies geven of mega-irritante reclames over het scherm gooien. Is dat nu echt wat jullie willen??
Nou... We zullen dus door de testfase moeten. Hoelang duurt de testfase? Ik ben in ieder geval niet de enige die zich stoort. Lotgenotenclubje opstarten dan maar?
Hahaha ik dacht na mijn post, ik heb de KPN pop-up al even niet gezien? En meteen was hij daar: BAM! Vol in je face
Ik ben geloof ik al 3x lid geworden bij kpn Idd... Hoe lang duurt deze fase?? Faaaaaaaaaseeeeeeee... Ieks.
Ach Beheer, als jullie fatsoenlijk zijn, dan doen jullie er wat aan! Net twee pop-ups over elkaar heen en als ik ze beide weggeklikt heb (iPad), moet ik zwangerschapspagina opnieuw inladen. Eigenlijk vind ik mensen bestoken met zoveel ongevraagde spam ronduit asociaal. Wij zijn jullie leden, zorg daar goed voor.
7 (!!!!!!!!!!!!!!!) f*cking keer die kut pop-up van de KPN weggeklikt! :x:x:x:x Ik weet niet wàt jullie testen maar als het gaatom het irritatie niveau van jullie leden, dan kan ik zeggen dat dat aardig lukt. Flikker die reclame eraf en test zulke dingen in een TEST omgeving, niet op het echte forum!