Sinds deze week weer pop ups door ZP

Discussie in 'Over deze site' gestart door Pomm, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zo ervaar ik het ook!:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

2. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit dus,..

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben geloof ik tien minuten online en nu ook al 3x. Het wordt steeds erger lijkt het wel! Begint nu echt vervelend te worden.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ben zelf geneigd niet meer te komen totdat die KPN reclame weg is.. Kan ik een bericht krijgen als deze testfase over is? :p

Nee, zonder gekkigheid.. Wanneer is die fase over?

5. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Nu 3x in 5 minuten!! Superirritant!:x:x:x:x:x:x:x

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Na lange tijd weer even op zp neuzen... Dankzij die kl*te pop up van KPN ben ik er weer even tussen uit hoor. Echt zwaar irritant ;)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Die KPN reclame is zo langzamerhand een goede reden om eens te stoppen met ZP... wat irritant... wat vinden de andere adverteerders van deze reacties??

8. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Wat irritant dat KPN! :):):):x

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, het lijkt mij dat kpn precies het tegenovergestelde bereikt met deze advertentie. Ipv meer klanten krijgt iedereen een hekel aan ze ! Lijkt me niet de bedoeling van een advertentie. Gelukkig is de kpn advertentie wel weg te klikken, laatst was er een andere mega grote advertentie die ik met geen mogelijkheid weg kon klikken omdat ik op de tablet niet meer kon scrollen als die te zien was. Misschien kan zp onder deze testfase uitkomen als ze kpn duidelijk kunnen maken dat dit eigenlijk alleen maar irritatie opwekt naar hun merk toe. Lijkt me niet wenselijk voor kpn.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Krijgen we nu elke minuut die KPNtroep te zien?
    Binnen 2 minuten 2x dat hinderlijke ding in beeld :x

En het Beheer houdt zich wijselijk stil?

Of is dit een manier om van je leden af te komen?

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Idd zag op tv alleen nog maar dat lint verschijnen en dacht al van grrr die stomme kpn.

Lijkt mij niet echt de bedoeling van de reclame

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het is niet KPN (ja het is hun reclame), maar het is de manier waarop ZP haar pagina's openstelt om die reclame te publiceren. De telegraaf heeft daar ook een handje van, maar goed, van hun ben ik het gewend om paginavullende advertenties te zien

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik had er hier ook last van, vandaag nog niet gezien. Dacht dat het aan mijn tablet mag, maar dat is dus niet zo. Heel irritant om idd 7 keer achter elkaar die reclame terug te zien. Hopelijk nu opgelost.

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nee hoor nog niet oogelost :x net dus 4 keer achter elkaar die stomme kpn reclam, ik druk op kruisje, hij is weg, poef hij is weer terug en dat dus 4 keer achter elkaar aaargh.
    En dan de andere keren niet mee geteld, Ik snap echt dat zp reclame nodig heeft, maar echt waar dit is belachelijk voor woorden, het word er niet gebruikersvriendelijker op.

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik word inmiddels strontziek van die kpn reclame, is hierviets aan te doen of heb ik gewoon pech?
    Een ding weet ik wel en dat is dat ik GEEN abonnement bij de kpn afsluit, dus wat dat betreft slaan ze de plank finaal mis.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou, hup, allemaal geld doneren. Dan kan ZP reclame vrij worden onderhouden.
    Lijkt mij een prima plan :)

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het hoeft niet reclame vrij wat mij betreft. reclame aan de boven-, onder- en zijkant heb ik totaal geen probleem mee en stoor ik me niet aan.

Maar die in-your-face beeldvullend, niet weg te klikken door je strot geduwde reclames dat vind ik schijtirritant. Net zo als die stomme reclame fimpjes die gewoon automatisch opstartte en je je dus de tandjes schrok als die begon te spelen.

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is een forum dan om geld te verdienen?

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wel als je 'm goed leesbaar wilt houden, snel e.d. ja. Daar zijn servers voor nodig, en website die jaarlijks betaald moet worden, en de software is ook niet gratis. Ik denk dat de eigenaren van ZP dat uit eigen zal willen betalen en dat hoeft ook niet.

En dat is allemaal heel begrijpelijk. Als je een beetje fatsoenlijk forum wilt onthouden, zul je ergens inkomsten moeten genereren (als je het niet van de leden wilt vragen.

20. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteravond was het even weg bij mij om vandaag in volle hevigheid terug te komen.
    Ik kom wel weer terug op zp als die k reclame weg is.

Deel Deze Pagina