Sinds deze week weer pop ups door ZP

Discussie in 'Over deze site' gestart door Pomm, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké duidelijk;)

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben zelf eigenaar van een site waar ik ook advertenties op heb staan. De domeinnaam, servers e.d. moeten ergens van betaald worden. En het is erg leuk als je zelf ook nog wat overhoudt aan de uren die je erin stopt.
    Maar ik maak toch andere keuzes. Zo wil ik graag dat mijn site prettig blijft om te bezoeken en mooi om te zien. Zelfs als dit ten koste gaat van mijn inkomsten, zoals google mij inmiddels vrijwel maandelijks mailt.

ZP maakt duidelijk een andere keuze door met zeer prominente advertenties te werken. Prima, ik geloof onmiddellijk dat deze site meer geld en tijd kost dan de mijne. Ik klik ook braaf regelmatig op een advertentie om zp een beetje te sponsoren. Maar die nieuwe kpn advertentie is echt te veel van het goede. Zodra advertenties echt ten koste gaan van de functionaliteit van je site, vind ik dat je je serieus achter je oren moet krabben.
    Beheer: je wilt zelf toch ook eer hebben van je werk? (Zo kijk ik in ieder geval wel altijd naar mijn site.)

Ik ben in ieder geval even een paar dagen weg hier. Dan hoop ik dat dit type advertentie verdwenen is.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik ben blij dat jij het begrijpt, wat ik zit mijn tekst terug te lezen en het is tenenkrommend hoeveel fouten er in staan :):):) Ik begrijp mijn eigen tekst niet eens ...

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahaha ik snap wat je uiteindelijk probeert uit te leggen hoor:p

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hier ook al een paarx die rot reclame binnen een paar minuten. Ik klik zp steeds vaker weg, lijkt me ook niet de bedoeling.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ik word nu strontziek van die reclame van de AH...krijg hem amper weggeklikt en àls ie dan weg is, komt er gelijk een nieuwe zodra ik iets aanklik.
    Wegklikken gaat ook niet; ik krijg meestal de site van de AH.

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik heb nergens last van.

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hier ook van kpn, bijna niet weg te klikken.
    Mega vervelend.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

ZP krijgt waarschijnlijk geld van KPN, dus begrijpelijk dat ze die vreselijk irritante KPN-SPAM (want dat is het) dan toestaan.

Maar ik begin me er nu werkelijk heel erg aan te ergeren.

Ook maar even een ZP-break nemen dan :(

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

ZP krijgt waarschijnlijk geld van KPN, dus begrijpelijk dat ze die vreselijk irritante KPN-SPAM (want dat is het) dan toestaan.

Maar ik begin me er nu werkelijk heel erg aan te ergeren.

Ook maar even een ZP-break nemen dan :(

Ja, KPN, nu weet ik het wel. Binnen 30 seconden al weer 2 advertenties van jullie gezien! Ze komen steeds sneller tevoorschijn :x

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook al enkele dagen. Soms moet ik het 5 keer achter elkaar wegklikken. Word er knettergek van.
    Zulke reclames zullen ook geen nieuwe leden aantrekken tot deze site.

12. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, net 4x weg moeten klikken MIDDENIN een reactie!

Ziek is het, eerlijk waar. En het Beheer daar heb ik even geen woorden voor, zó hun leden pesten!:x

Ik zit ook serieus te denken aan een boycot totdat de problemen over zijn.

Ik verzoek het Beheer ons gewoon eerlijk te laten weten tot wanneer dit spamcontract met KPN getekend is. Want testfase: my ass...

13. Amare

Amare Niet meer actief

Wanneer is de test periode voorbij?

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ze zijn er toch mee bezig, hebben ze gezegd.
    Het blijft afwachten nu.

15. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    3x de pop up binnen 1 minuut. Echt niet normaal. Jullie gaan hier veel leden door verliezen zo.

16. Astre

Astre Niet meer actief

En als je een fatsoenlijk forum wilt hebben, heb je ook leden nodig. Ik vraag me af of deze beeldvullende en irritante reclames pop ups nu de manier is om je leden te behouden? Ik hoop dat zp dit ook beseft en dat ze zonder deze leden zich überhaupt niet druk hoeven te maken over reclames en financiën.

Vraag aan beheer. Zouden jullie wat concreter kunnen zijn over het termijn van deze testperiode, zodat de leden weten waar ze aan toe zijn?

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat klopt en dit is zeker niet de manier, ik irriteer me er mateloos aan, vloek zelfs tegen mijn iPad:). Maar in een gewone omgeving, heeft een forum wel inkomsten nodig, en die worden bijna altijd gegenereerd dmv adverenties.

Maar dit is idd teveel van het goede.

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het ligt dus niet aan mij.....wat vreselijk irritant dit!
    Hij is ook bijna niet weg te krijgen!!

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

We kunnen jullie alleen maar gelijk geven en vinden het ook erg vervelend.
    De test fase met advertentie systeem loopt nog ruim een maand. Hoe lang de KPN campagne nog draait is niet duidelijk.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Maar kunnen jullie die testfase niet afbreken. Het werkt duidelijk niet, of althans het is contraproductief. Dan kan je toch zeggen dat de testfase wordt onderbroken?? Daar is een testfase toch voor?

Deel Deze Pagina