Mijn man heeft iOS8 inmiddels geinstalleerd en ik denk dat ik daar nog maar even mee wacht! Wat een vreselijke lay-out en traag!
Ik ga dan een maand ook rustiger aan doen. Ik vind het erg jammer, het is voor mij ook ontspanning. Maar als inkomsten belangrijker dan leden.. zonder leden ook geen inkomsten toch?
Ik heb die dus wel geïnstalleerd (stupido ) maar dat maakt geen zak uit (behalve dat het scrollen tergend traag is)
Hier met periodes ook nog enorm veel last. Merk dat ik ZP dan gewoon maar helemaal wegklik en niet meer kijk.
Ik heb echt helemaal nergens last van. Niet op de laptop met Firefox, op de Imac met Safari, beide Ipads, niet op mijn Iphone en ook niet op de smartphone van mijn man. Gelukkig gaat het maar om een forum, om wat reclame en verplicht niemand je om hier te blijven. Pfieuw.
Klopt maar als het soms elke 10 sec gebeurd, dan is het wel irritant. Ik kon zp er soms amper door gebruiken. En met een lichte zp-verslaving is dat toch vervelend. En jij hebt het niet, maar het gaat dus om een beeldvullende advertentie. Je klikt er regelmatig per ongeluk op. Heb jij een bepaalde beveiliging op je ipads ofzo? Ik heb het vandaag trouwens nog niet gehad *klopt af*
Hier inderdaad ook een mega reclame van KPN, echt heel irritant, als je ff niet oplet heb je erop geklikt en schiet je naar hun pagina!
Nee alle Apple producten heb ik geen addblock op. En heb daarnet voor de eerste keer Kpn reclame gehad, maar kon hem makkelijk weg klikken. Hij is inderdaad vrij aanwezig haha. Op de laptop hebben we wel de addblock.
Op m'n telefoon heb ik er geen last van probleem opgelost, ik lees hier wel wanneer ik de iPad weer kan pakken haha