maat ondergoed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by EvelineThijssen, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zijn er hier al mama's van kindjes die onderbroek + hemd dragen in plaats van rompers?
    Ik vraag me af welke maat je dan moet hebben.
    Jelle heeft nu maat 86 broeken, moet ik dan ook die maat onderbroek hebben, of past die niet om de pamper?

Wie kan me helpen?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,250
    7,288
    113
    Female
    Brabant
    Eva heeft onderbroeken+hemd en rompers. De onderbroeken+hemd heeft ze al een tijdje, in maat 92. Ze heeft nu sinds kort maat 86 broeken. Met 1 of 2 maatjes groter is het broekje groot genoeg en het hemd lekker lang :). En over een tijdje zonder pamper hoop ik dat het ook weer past.

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb voor Rick een maatje groter voor z'n ondergoed. Past beter over z'n luier en zo kun je beter het hemd instoppen. Anders loopt ie steeds in z'n blote buik.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bij veel winkels begint het ondergoed ook pas bij 92, dat valt dan onder 'kinder' terwijl de rompers horen bij 'baby'. Haar kleding zit tussen de 86 en 92 en dr ondergoed is 92.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje draagt al een paar maanden hemden + onderbroekjes. Van kleding heeft hij nu qua truien 98 en broeken 92. Ondergoed in maat 98-104.

6. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Mijn dochter draagt ondergoed in maatje 92, dat was het kleinste dat ik kon vinden maar het past erg goed. ze heeft zelf nu 86.

Share This Page