Speelgoed voor in het ledikant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cynthia85, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hallo,

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Omdat mijn zoontje zo slecht slaapt en vaak wakker wordt 's nachts wilde ik iets kopen wat ik in zijn ledikantje kan hangen en dat als hij gaat huilen automatisch muziek afspeelt en iets projecteert op het plafond. Ik weet dat het bestaat maar ik kan het nergens vinden op internet. Weet iemand misschien waar ik dit kan krijgen, of in ieder geval de naam van het product? Alvast bedankt.

Groetjes Cynthia

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hebben een winnie de poeh knuffel met licht en geluid.

Ligt in haar bedje. Maar ze snap nog niet dat ze er op moet drukken dat hij aan gaat.

3. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    ik zoek echt specifiek iets wat op stem reageert. ik dacht dat het iets met lullababy ofzo te maken had, ergens in die richting ?

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb van een overgrootoma een beer die geluid maakt als de baby beweegt. Op het labeltje staat Prince Lionheart. Ze heeft hem op de 9-maandenbeurs gekocht.
    Je kunt verschillende dingen automatisch af laten spelen. Geluiden van een hart/buik, de zee, een muziekriedeltje en je kunt ook nog zelf wat inspreken. Volgens mij hebben ze ook zo'n beer van een ander merk, zelfde principe, geloof dat je die bij Prenatal of Babypark ook kunt kopen. Bij ons is de batterij alleen al weken op, maar ik vergeet hem te vervangen, dus het is stil momenteel. Geloof ook dat je het volume kunt regelen.

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    je hebt van fisherprice een muziekmobiel die je met een afstandbediening kan aanzetten! je zult het wel zelf aan moeten zettn maar dat kan dan zonder dat hij je ziet!

7. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    IK heb er een gezien van tomy, sterrendroom, die moet je ook wel zelf aanzetten maar het is tenminste iets.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb in het ledikant van daan een box spiraal in bed hangen en gewoon wat zacht speelgoed. Het helpt wel iets dat ze minder snel gaan huilen maar als ze het spelen zat zijn begind daan echt wel te huilen. Hier helpt het iest maar niet het door slapen helaas

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je al op de link gekeken die ik postte? Die reageert op geluid. Is in meerdere winkels te koop.

10. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    die link stuurt me naar de startpagina van babywalz. Ik heb vanmiddag die tomy sterrendroom gekocht. Nou hij heeft moord en brand geschreeuwd want hij was echt bang! hij heeft zelfs gepoept van angst, geen succes dus.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm, da's wel wat mijn lief voorspelde. Dat het misschien eng is.

Het beertje heet Doodoo. Ik zal morgen andere link zoeken.

12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ja dat doodoo beertje heb ik ook! echt een super succes hier!

kan je ook gewoon bij de prenatal halen!

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wij hadden een lampje wat reageerde zodra Yildiz ging huilen
    Dit speelde dan een muziekje en gaf licht op zowel het plafond als wanneer het rond draaide.
    Na paar min stopte dit automatisch weer.
    Gekocht bij de kruidvat voor 8,99

14. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    nou zoiets is het dus maar hier geen succes.

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, zo'n Doodoobeer is hetzelfde principe als die beer die wij hebben. Wist alleen niet meer hoe hij heette.

17. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Dit is echt een superding. Hij reageert niet alleen op geluid, maar ook op beweging. Het apparaat slaat dan voor 5 min aan en gaat dan vanzelf weer uit. Het wordt vaak gebruikt in ziekenhuizen. Kinderen voelen zich dan vaak alleen en eenzaam en het geluid hept hen. Tijn is er ook helemaal wezeloos van en ik zou niet meer zonder kunnen!

18. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Maar mijn zoontje is al 9 maanden, en die pakt alles wat in zijn bereik is, dus ik twijfel of het dan wel nut heeft. Vanochtend was meneertje om 5 uur klaarwakker! zo vermoeiend.

Deel Deze Pagina