Beetje gekke vraag, maar heeft iemand Nutrilon peutergroeimelk 1+ staan? De opvolgmelk was op, dus Peutergroeimelk geopend, maar ik had het schepje van de opvolgmelk op het aanrecht laten liggen en nu weet ik dus niet meer welk schepje bij de peutergroeimelk hoort..... Weet iemand het? Ik heb nu een blauwe en een groene..... Alvast bedankt!
Zit er een verschil in formaat in? Het schepje van de opvolgmelk is 5 gram.. ik vermoed dat het schepje van de peutermelk hetzelfde is (lekker goedkoop in de productie!) Ik kan je geen antwoord geven uit eigen ervaring. Geef namelijk geen peutergroeimelk (heb ik niet nodig gevonden) maar denk echt dat het hetzelfde schepje is.
Nee, ze zijn dus niet even groot... de blauwe is groter als de groene. Ik weet dat de schepjes afgestemd zijn op de voeding in het pak, dus vandaar... @Cygnet: onze dochter vind gewone melk nog niet zo (gaan nu al wel beter trouwens) en aangezien ze toch echt nog melkproducten nodig heeft heb ik dus maar een pak in huis gehaald. Ze rekent ook nog echt op de fles voordat ze naar bed gaat
Een(donker) blauwe zit in de Nutrilon 2, een groene heb ik nog niet gezien, maar ik heb ook nog nooit peutermelk gekocht (zo ver is ze nog niet).
Hier zit in de peutermelk de groene. Ik denk dus dat het idd de blauwe voor de opvolgmelk is en de groene voor de peuter. Groetjes Kim