Sinds eisprong last van (.)(.) advies nodig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zomerbries, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden,

Een vraag,

Ik heb 5 dagen geleden mijn eisprong gehad, en de dag erna kreeg ik gevoelige tepels, maar nu is t echt erg geworden!
    De puntjes zijn Vuurrood, opgezwollen, vol met witte stipjes, kan ze niet aanraken dan schieten de tranen in mijn ogen.. Heb echt pijnaanvallen als ik bijv opsta of een rare beweging maak.
    Kan dit zo snel al een symptoom van evt zwangerschap zijn of zal t meer met mijn eisprong te maken hebben? Ik zou vandaag mijn innesteling moeten hebben volgens de calculator. Normaal heb ik t alleen voor de eisprong en daarna is t over.. eerste ronde clomid 50 trouwens.
    Wie o wie heeft hier ervaring mee?
    Liefs Linda

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan een symptoompje zijn ,maar laat jenog niet gek maken he , want je lichaam kan je ook zo ontzettend voor de gek houden !

knufff M@rjon

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nee hoor ik maak mezelf niet gek, maar vraag t me echt af omdat het hinderlijk is, mocht t een bijwerking van de clomid zijn vind ik t echt vervelend. :rolleyes: thanx voor je reactie

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heb je geen bijsluiter erbij zitten of dit erbij kan horen ?

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja die heb ik doorgespit maar daar staat zelden gevoelige borsten maar niet tijdens of na de eisprong en t is al meer dan een maand geleden dat ik de tabletten heb geslikt..
    we wachten het maar gewoon af he ;)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja die twee weken op het wachtbankje is niet het leukste ,vooral als je vannalles gaat voelen !

Succes

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn ervaring met Clomid is dat je eventuele bijwerkingen krijgt vanaf dat je ze gaat slikken tot een week nadat je de laatste pil hebt geslikt. Dat heb ik een jaar zo gehad.

Klinkt misschien gek maar heb je niet een ander wasmiddel of een kanten BH die je tepels irriteert ofzo?

En anders... afwachten tot je NOD. Spannend hoor.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi cjtp,
    Nee iritatie kan het niet zijn van bh oid.. gebruik altijd tzelfde wasmiddel.
    Ik heb tijdens en vlak na t slikken van clomid helemaal geen bijwerking gehad daarom vind ik t ook raar dat t juist nu opkomt.
    Het wordt ook niet minder, ja dus gewoon maar afwachten he :)
    zit niks anders op ;) bedankt iig!

9. tibisai

tibisai Actief lid

@Lynnes, Ik zit met hetzelfde vraag. Alleen zijn er bij mij de afgelopen dagen nog wat dingetjes bij gekomen. Ik voel me vaak misselijk en ik heb van die steekjes in me onderbuik/lies. S'avonds kan ik totaal niet op me buik liggen van het pijn dat het doet. Het is een soort druk gevoel.

En betreft die (.)(.) ik heb na sinds me eisprong er last van tot nu. Nog nooit eerder gehad dat het zo lang duurde...

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ tibesai, ik heb er ook meer klachten bijgekregen, had gister, volgens de calculator mijn innesteldag, heel erg veel witverlies, dikke klonten.
    Ben al twee dagen onwijs moe, ook steeds steekjes in lies, buik, vandaag ongikrampen, en mijn zere tepels zijn wel iets minder pijnlijk maar nog steeds aanwezig!
    Plus dat ze groter en donkerder zijn geworden maar dit had ik ook in ronde dat ik niet zwanger bleek te zijn.. Ohja en vanochtend was ik misselijk bij wakker worden maar had ontzettende honger dus daar kan t van komen :)

Hoeveelste ronde zit jij? goed geklust en wat zegt je gevoel?

11. tibisai

tibisai Actief lid

@lynnes, Dat klinkt positief, ik zit nu in me 1e ronde 50 mg clomid. Dus ik weet niet of het bijwerkingen zijn of dat ik mag hopen op een posi test over 6 dagen. Mijn borsten zijn ook iets minder gevoelig geworden, maar wat ik wel beetje mee dwars lag was dat pijn in me onderbuik. Ik kan totaal niet op me buik liggen.

En betreft dat witverlies, ik had het heel waterig... zo gek wat onze lichaam allemaal doet en laat.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    tibisai, mijn tepels zijn al bijna niet meer gevoelig, wel rood en een stuk groter, maar ja dat zegt niks denk ik.
    Heb nu meteen t gevoel dat t deze maand niet raak is.. stom he.. terwijl heel veel meiden zonder symptomen toch ook gewoon posi testen ;)
    He en dat je niet op je buik kunt liggen, dat kan misschien ook door je darmen komen? ik had dat vorige ronde ook. spastische darm en daardoor zette mijn buik erg op waardoor ik toen ook al moeilijk op mijn buik kon slapen. wel grappig dat we allebei in de eerste ronde clomid 50 zitten en ong gelijk kunnen testen! Zal voor ons duimen [-o<

13. tibisai

tibisai Actief lid

@lynnes.. hahahaha gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!

Ik zie dat het goed gegaan is ahaha, ik voel me bijna tegelukkig voor je!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heeey dank je wel! Nu jij nog ;)
    Heb je al een testje gewaagd? kijk maar eens in mijn album. wel erg vroeg al getest maar ja t streepje staat er toch echt :D
    Morgen naar de huisarts voor bevestiging en toch wel een beetje bezorgd of t wel doorzet en niet mis gaat omdat ik nog voor mijn nod zit..
    maar goed we gaan van t positieve uit he ;)

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe dat ziet er super uit Lynnes, gefeliciteerd!

16. tibisai

tibisai Actief lid

@lynnes, echt super meid. Ik heb em wel gezien ... wie weet dattie over 2dgn wat duidelijker zal zijn. Ik heb niet echt gedurft om nog een testje te wagen. Ben zo bang voor het negatieve weer... En heb nu opeens zo'n ongi kramp die helemaal bij me vagina loopt... :(

Deel Deze Pagina